JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG SET LENGKAP UNTUK WANITA

by - 18.1.19

JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG SET LENGKAP UNTUK WANITA | Assalamualaikum semua.. Pernah tengok tak drama Petua Nenek ?? Drama bersiri 20 episod ni ditayang kat TV3 setiap Sabtu dan Ahad pukul 7 malam. Eh, sis bukan nak promote pasal drama ni tau tapi sis suka tengok sebab banyak sangat petua nenek moyang yang dapat dipelajari dari drama ni. Ye la, anak muda zaman sekarang ni kurang pendedahan mengenai petua-petua orang dulu-dulu. Yang tau hanya lambakan produk kecantikan dan kesihatan kat pasaran.

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita
Wanita sering dilanda masalah kecantikan dan kesihatan dalaman dan luaran

Bila tengok drama tu, sis tertarik dengan amalan orang dulu-dulu untuk menjaga kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman wanita. Boleh dikatakan semuanya menggunakan bahan semulajadi seperti kacip fatimah, manjakani, mas cotek dan macam-macam lagi.. uish, jangan kata nak cari, rupa bahan-bahan tu pun sis tak tau. Tu belum lagi cara nak proses. Haishh, takde ke cara yang senang nak dapatkan bahan-bahan ni. Nekkkk.. tolong cucu nekkkk...

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita
Jamu Rahsia Bidan Kampung mampu mengembalikan keceriaan wanita

Tadaa.. perkenal produk Jamu Rahsia Bidan Kampung, set lengkap untuk kecantikan luaran dan dalaman wanita. Eh, ni bukan nenek sis yang rekemen tapi sis cari dekat internet la. Zaman sekarang kan mudah, semua di hujung jari kannn.. Apa yang menarik minat sis berkenaan Jamu Rahsia Bidan Kampung ni sebab ia dirumus khas dengan herba asli turun temurun 100% semulajadi seperti kacip fatimah, manjakanji, akar serapat, belimbing tanah dan mas cotek. Ha, ini la yang sis cari, sama macam petua orang dulu-dulu tapi diolah dalam bentuk yang lebih mudah untuk dimakan.

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita
Set lengkap Jamu Rahsia Bidan Kampung

Produk Jamu Rahsia Bidan Kampung ni ada 3 jenis iaitu Jamu Rapat Sukma, Kapsul B'Natural dan Pesona Wanita. Ketiga-tiga jamu ni mempunyai fungsi dan kelebihan masing-masing. Kiranya kalau ambil ketig-tiga jamu ni boleh menjaga kecantikan wanita dari hujung kepala ke hujung kaki la. Ha, tu sebab Jamu Rahsia Bidan Kampung ni merupakan set lengkap yang diperlukan oleh setiap wanita. Jangan risau setiap Jamu Rahsia Bidan Kampung ni mempunyai kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. Ok, ni info mengenai ketiga-tiga jamu ni :


1) JAMU RAPAT SUKMA
Kelulusan KKM : MAL07061483T

Jamu Rapat Sukma dari Jamu Rahsia Bidan Kampung merupakan jamu yang paling hot dan mendapat permintaan ramai. Macam pisang panas tau. Mana taknya, ia dirumus khas dengan herba 100% semulajadi seperti kacip fatimah dan manjakani. Sape tak kenal kehebatan kedua-dua herba ni kan. Ia mampu menyelesaikan masalah dalaman kaum wanita terutama bagi yang dah berkahwin. Baru la cik abang semakin sayang kan.. hehe

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita
Jamu Rapat Sukma

Kelebihan Jamu Rapat Sukma
💋 Merawat keputihan
💋 Menyempitkan rahim dan mengetatkan otot dalaman faraj
💋 Mengawal Lendir dan Lelehan faraj
💋 Mengecutkan Tisu-Tisu
💋 Mencegah bau yang tidak diingini
💋 Mencegah Barah Payudara Dan Rahim
💋 Menambat hati suami di ranjang
💋 Menghilangkan gatal-gatal di faraj
💋 Melancarkan peredaran haid
💋 Menegangkan bibir faraj
💋 Mengurangkan sengugut
💋 Menambahkan tenaga batin
💋 Payudara kembali tegang
💋 Mengeluarkan angin dalam badan
💋 Melancarkan peredaran darah

Kandungan Bahan Jamu Rapat Sukma
✔ serapat
✔ manjakani
✔ kacip fatimah
✔ belimbing tanah
✔ mas cotek

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita
Cara pengambilan Jamu Rapat Sukma

Cara Makan Jamu Rapat Sukma :
- 1 Biji selepas makan malam
* Untuk lebih berkesan boleh ambil 2 biji
* Berhenti pengambilan ketika haid
* Jarakkan pengambilan dengan ubat lain selama 4-5 jam
* minum banyak air kosong


1) KAPSUL B'NATURAL
Kelulusan KKM : MAL 10053710T

Untuk wanita yang inginkan badan yang kurus dan langsing boleh mengamalkan pengambilan Kapsul B'Natural. Ia diformulasikan oleh 100% herba asli termasuk 6 herba kampung yang terbaik untuk para wanita mengurangkan berat badan. Ha, yangni sesuai la untuk orang yang agak berisi macam sis ni. Ni asyik duk diet je tapi tak turun turun gak berat badan. So, dengan pengambilan Kapsul B'Natural ni dapat membantu untuk mendapatkan shape badan yang diidamkan dan sekaligus mengawal selera makan.

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita
Jamu Kapsul B'Natural

Kelebihan Kapsul B'Natural
💋 Memberikan tenaga kepada badan
💋 Mengurangkan selera makan
💋 Menahan nafsu lapar
💋 Baik untuk mencantikkan kulit
💋 Baik untuk mengurangkan lemak dalam badan
💋 Baik untuk membuang toksin dalam badan

Kandungan Bahan Kapsul B'Natural
✔ Asam gelugur
✔ Halia
✔ Abstract celery
✔ Neem tree(semambu)
✔ Pegaga
✔ Habbatussauda
✔ Teja wangi

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita
Cara Pengambilan Jamu Kapsul B'Natural

Cara Makan Kapsul B'Natural
- 1 biji atau 2 biji sebelum sarapan pagi.
* Sekiranya pagi ada ambik supplement lain boleh ambik B'Natural malam
* Elakkan makanan yg berminyak
* minum banyak air kosong


1) PERSONA WANITA
Kelulusan KKM : MAL 11105006T

Kecantikan dalaman dah, badan kurus dan langsing dah, apa lagi yang wanita idamkan?? ye, mesti lah asset yang menawan kan. Kebanyakan wanita terutama yang telah berkahwin akan mengalami masalah payudara yang kendur atau kurang anjal. Ini menjadikan seseorang tu akan kurang keyakinan diri dan runsing, jamu yang ketiga ni ada solusinya. Pesona wanita adalah jamu yang dirumus khas untuk payudara menawan dan dihasilkan 100% dari herba asli tanpa sebarang bahan kimia.Persona wanita herba tradisional yang dihasilkan daripada pilihan 5 herba kampung terbaik khas untuk para wanita mengekalkan kecantikan payudara mereka bagi yang sudah berkahwin atau belum berkahwin.

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita
Jamu Persona Wanita

Kelebihan Persona Wanita
💋 Membesarkan lagi payudara
💋 Mencerahkan puting payudara
💋 Menjadikan payudara lebih padat
💋 Mengurangkan kedutan pada payudara
💋 Menjadikan payudara & punggung anda lebih seksi
💋 Menegang & menstabilkan kedudukan payudara
💋 Menganjalkan payuadara
💋 Dapat kekalkan kecantikan payudara

Kandungan Bahan Persona Wanita
✔ Folium Barringtonia Acutangula
✔ Radix Hippocratea (serapat)
✔ Pueraria Mirifica Rhizome (ubi lobata)
✔ Radix Urena Lobata
✔ Nigella Sativa (habbatussauda)

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita
Cara Pengambilan Jamu Persona Wanita

Cara Makan Persona Wanita
- 2 biji diambil selepas sarapan pagi
* Berhenti pengambilan ketika haid
* Jarakkan pengambilan dengan ubat lain selama 4-5 jam
* minum banyak air kosong


TESTIMONI JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG


Ha, dah baca kan semua info berkenaan Jamu Rahsia Bidan Kampung ni. Ok, sebenarnya sis bukan sekadar ingin berkongsi mengenai ketiga-tiga jamu ni malah sis juga ingin berkongsi testimoni sis sendiri setelah seminggu makan Jamu Rahsia Bidan Kampung ni. Betul la petua orang dulu-dulu ni bagus. Mereka amat mahir dalam mengetahui khasiat herba-herba yang diperlukan oleh tubuh wanita. Tapi apa yang penting, semasa pengambilan jamu ni untuk kesan yang lebih optimum, elakkan minum kafein, ais, air limau dan juga air kelapa. Lepas tu banyakkan minum air kosong.

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita
Perubahan selepas pengambilan Jamu Rahsia Bidan Kampung

Selepas seminggu perubahan ketara yang paling sis rasa adalah badan jadi lebih ringan. Kebetulan pulak masa sis mula amalkan jamu ni masa tu baru habis period. Biasa lepas period sis akan hadapi masalah keputihan tapi kali ni berkurangan sikit so rasa selesa je. Lepas tu kan sis terasa yang bra semakin ketat. Ehemmm.. biar betul ni.. Kalau betul Alhamdulillah. Ha, kalau korang nak juga rasa perubahan macam ni boleh dapatkan Jamu Rahsia Bidan Kampung. Siapa tak nak tubuh yang gebu, montok dan ketat kan. Nah sis kongsikan harga Jamu Rahsia Bidan Kampung :

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita
Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita

Harga Jamu Rahsia Bidan Kampung

1 BOTOL = RM 70
2 BOTOL = RM 140
3 BOTOL = RM 210
6 BOTOL = RM 420

📣📣 Sekarang ada promosi harga istimewa (Masa terhad)

1 BOTOL = RM 60 + FREE POSTAGE
2 BOTOL = RM 100 + FREE POSTAGE
3 BOTOL = RM 120 (JIMAT RM90) + FREE POSTAGE + FREEGIFT
6 BOTOL = RM 200 (JIMAT RM220) + FREE POSTAGE + FREEGIFT
Maklumat lanjut boleh hubungi :

Facebook :

Whatsapp :
JAMU RBK : 013-5300655
PERSONA WANITA : 013- 9650546
KAPSUL B’NATURAL: 019-2457869



You May Also Like

0 ♥ Surat Cinta ♥