WOW, BESTNYA BOX OF JOY SEMPENA LAZADA ONLINE REVOLUTION 2016

WOW, BESTNYA BOX OF JOY SEMPENA LAZADA ONLINE REVOLUTION 2016 | Assalamualaikum semua... wow, sana sini kecoh pasal Lazada Online Revolution. Masing-masing tak sabar menantikan jualan besar-besaran dari Lazada yang bermula dari 11.11 hingga 12.12 sebagai penutup tahun 2016 ni. Tapi lebih menggembirakan hati aku pabila Lazada telah bermurah hati memberi 'Box Of Joy' sempena Lazada Online Revolution 2016.

Box Of Joy

Bagi yang belum megetahui apa itu Lazada Online Revolution, sebenarnya setiap tahun Lazada akan mengadakan jualan mega selama sebulan. Pelbagai jenis produk melebihi 1000 jenama sama ada tempatan atau antarabangsa turut mengambil bahagian. Dengan bertemakan "Jenama Untuk Semua" (Brands for All), jelas Lazada menjadi hub untuk seluruh rakyat Malaysia berbelanja.

Lazada Online Revolution

Semasa Lazada Online Revolution berlangsung, pembeli dapat menikmati diskaun besar sehingga 95%, jualan flash, urus niaga hebat, hadiah yang sangat besar dan banyak faedah lain untuk dinikmati. Wahhhh, ni yang buat rasa nak shopping banyak-banyak ni. Tapi sebelum tu, jom tengok apa yang ada dalam Box of Joy ni :

BOX OF JOY UNBOXING

Beg Milo Eksklusif Ola Bola

Tefal Manual Chopper

Nescafe Rasa Pandan White Coffee

SanDisk Ultra Dual Drive m3.0

Mamy Poko Gentle Baby Wipes

NESTLE Full Cream Milk

L'Oreal Mythic Oil

Logitech x100 Wireless Speaker

Lactokid

CERELAC NutriPuffs Banana & Strawberry

Maggi Royale Thai White Seafood Tom Yam

Wow, bestnya Box Of Joy sempena Lazada Online Revolution 2016 ni. Macam macam ada kat dalam tu. Papepun terima kasih kepada Lazada. Oh ya, kalau korang nak jugak shopping kat Lazada nanti boleh guna kod “25LAPOR20” untuk dapatkan diskaun sebanyak 25%. Kod ini hanya sah bermula 1 November 2016 hingga 17 Disember 2016. Jom shopping....





Post a Comment

9 Comments

  1. Banyak jugak barang tu.. untunglah

    ReplyDelete
  2. Banyak juga barang dalam kotak box of joy ni ye. Saya tak join sebb malas nak tulis .. leh gitu? hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pun just simple entri je. tak join contest pun

      Delete
  3. mcm2 ada di lazada.. klik saja
    harga oun berbaloi2

    ReplyDelete
  4. Wow bestnyer.. barang2 dia pun cute2 gitu :D

    ReplyDelete