JUS HEARTY BERKHASIAT UNTUK KESIHATAN JANTUNG

JUS HEARTY BERKHASIAT UNTUK KESIHATAN JANTUNG | Assalamualaikum semua.. Zaman sekarang ni macam-macam penyakit muncul dan menyerang manusia. Ada darah tinggi, kencing manis, dan yang paling menakutkan adalah sakit jantung yang mampu meragut nyawa dalam sekelip mata. Nauzubillah kan. Minta jauh la semua tu. Sementara masih muda dan sihat ni la kita kena menjaga kesihatan kan. Jadi moh la kita mencari alternatif untuk menjaga dan mengawal gaya hidup dengan cara yang lebih sihat.

Jus Hearty Berkhasiat Untuk Kesihatan Jantung
Jus Hearty Berkhasiat Untuk Kesihatan Jantung

Antara alternatif yang boleh kita lakukan adalah menitik beratkan pola dan corak pengambilan makanan pada setiap hari bagi membantu mengekalkan kesihatan dalaman terutama jantung yang menjadi organ utama dalam sistem tubuh badan manusia.

Selari dengan objektif untuk berkongsi khasiat bahan alami untuk penjagaan jantung dengan semua pengguna, Pharmasa Nutrition Sdn. Bhd tampil dengan Jus Hearty sebagai salah satu produk makanan tambahan yang terbaik buat mereka yang menitik beratkan kesihatan dalaman terutama jantung.

Jus Hearty Berkhasiat Untuk Kesihatan Jantung
Product Sharing Just Hearty bersama Pharmasa Nutrition Sdn. Bhd

Baru-baru ni hakak telah berkesempatan untuk menghadiri majlis pengenalan produk Jus Hearty. Di majlis ini, kami diberi pendedahan mengenai produk Jus Hearty serta khasiatnya yang amat bagus untuk kesihatan terutama bagi pesakit yang mengalami masalah jantung. Menurut pengasas Jus Hearty, Tuan Azrul Hisham Tuan Llah, produk ini dihasilkan adalah inisiatif untuk memberi kemudahan buat para pengguna yang prihatin dengan kesihatan jantung masing-masing menerusi amalan pemakanan yang menggunakan bahan semula jadi sebagaimana yang diamalkan secara tradisional oleh orang terdahulu.

Jus Hearty Berkhasiat Untuk Kesihatan Jantung
Jus Hearty

JUS HEARTY

Jus Hearty dihasilkan dengan menggunakan bahan-bahan terpilih dan terbaik. Kandungan Jus Hearty adalah sejenis cecair minuman botani madu dengan campuran bawang putih dan delima ini diyakini mampu membantu pengguna meningkatkan tahap kesihatan jantung masing-masing menerusi manfaat dan segala kebaikan yang terdapat dalam bahan semulajadi tersebut.

Tidak cuma madu, bawang putih dan delima, Jus Hearty juga turut mengandungi bahan istimewa lain iaitu halia, cuka epal dan lemon yang diformulasikan secara tradisi untuk memantapkan lagi manfaat dan kelebihan minuman tambahan ini menjadikan ia sebagai satu produk kesihatan yang premium dan berkualiti tinggi. Bahan-bahan asas yang dinyatakan di atas telah digunakan secara tradisional sejak dahulu lagi untuk pelbagai kegunaan bagi tubuh badan manusia dan ia terbukti memberi kesan yang baik sesuai dengan amalan yang berterusan.

Selain itu, Jus Hearty juga sesuai bagi kaum wanita yang baru bersalin atau diamalkan semasa dalam proses berpantang. Ia membantu memberikan kesegaran dan tenaga, membuang angin dalam badan dan dipercayai ideal buat mereka yang sedang dalam proses menurunkan berat badan. Tidak cuma pada jantung, bagi korang yang berdepan dengan masalah kolestrol dalam badan juga dapat mengurangkan kadar kolestrol masing-masing menerusi amalan pengambilan Jus Hearty. 

Kandungan :
💦 Madu
💦 Delima
💦 Bawang Putih
💦 Halia
💦 Cuka Apple
💦 Lemon
💦 Bahan pemekat
💦 Penstabil sebagai kondisioner makanan yg dibenarkan

Kebaikan dan khasiat Jus Hearty :
😍 Menormalkan paras kolestrol
😍 Melancarkan peredaran di dalam saluran darah
😍 Memberikan tenaga dan kesegaran
😍 Melegakan sakit dada
😍 Mengurangkan kandungan gula didalam tubuh
😍 Melancarkan proses penghadaman
😍 Membuang angin dari badan
😍 Mengurangkan batuk dan sakit tekak
😍 Melegakan sakit kepala dan badan
😍 Sebagai makanan tambahan yang berkhasiat untuk para pesakit yang mengalami penyakit jantung koronori

Kandungan dalam Botol :
😍 500 ml

Cara makan :
😍 20 ml (1 sudu makan) sebelum sarapan dan sebelum tidur
😍 Goncang dulu sebelum digunakan

Jus Hearty Berkhasiat Untuk Kesihatan Jantung
Jus Hearty Makanan Tambahan yang bagus untuk kesihatan jantung

TESTIMONI JUS HEARTY

Biasa la kalau ada produk kesihatan di pasaran, orang akan cari testimoni sebelum membeli kan. Tapi memandangkan produk jus Hearty ni baru di pasaran, jadi masih kurang  lagi testimoni di laman sosial. Tapi itu bukan penghalang untuk korang mencuba tau. Kalau korang nak tau, pengalaman rakan kepada pengasas produk ini telah mengalami masalah jantung dan mencuba jus Hearty. Alhamdulillah rakan beliau telah sihat dan terus mengamalkan produk ini. Itu yang menguatkan lagi keberkesanan mengenai produk ni dan walaupun masih baru tapi telah berjaya menembusi pasaran di Indonesia.

Jus Hearty Berkhasiat Untuk Kesihatan Jantung
Jus Hearty : No. Rujukan Kementerian Kesihatan Malaysia: 150217/01/192

PROMOSI JUS HEARTY

Berita baik buat para pengguna, Jus Hearty kini boleh didapati pada harga promosi dengan harga pengenalan iaitu :


==============================================
Harga Promosi/Pengenalan sehingga 31hb Mac 2017 :
RM 80.00 sahaja termasuk caj pos ke seluruh Malaysia
==============================================
Harga Jualan Selepas 31hb Mac 2017: 
RM 100.00 (SM)
RM 110.00 (SS)
==============================================

Untuk sebarang maklumat lanjut dan pertanyaan menerusi perkhidmatan Whatsapp, taip ADMIN-SALES dan hantarkan ke +6 011 2100 7919. Ejen-ejen untuk produk Jus Hearty kini berada di beberapa lokasi setiap negeri.




Post a Comment

0 Comments