LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima Untuk Kecantikan, Penghidaratan Tambahan dan Kesihatan

7/15/2021

LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima Untuk Kecantikan, Penghidaratan Tambahan dan Kesihatan | Assalamualaikum semua.. Sape sini yang nak cantik?? Haishh, soalan ape la yang sis merepek ni. Dah tentu-tentu la semua nak cantik kan. Rata-rata para wanita zaman sekarang ni memang sangat menjaga kesihatan dan kecantikan. Tak kira la umur 20 tahun ke, 30 tahun ke, 40 tahun ke semua pasti nak cantik. Betul tak? Ok, hari ni sis nak kongsikan mengenai produk LAMEEYS. 


LAMEEYS satu jenama yang menyediakan pelbagai penyelesaian supaya setiap orang terutama wanita supaya dapat menikmati atau mencapai kecantikan secara semulajadi dari dalam tanpa kesan sampingan. Hasil bertahun-tahun pengalaman, LAMEEYS memastikan bahawa semua produk yang dihasilkan adalah berasaskan sumber semula jadi dan asli, sesuai dengan ertinya dalam bahasa Arab - lembut untuk disentuh. 


Jadi bagi memenuhi kehendak para wanita, LAMEEYS telah melancarkan produk terbarunya iaitu Colla-genic dengan jus delima. Ia diformulasikan dengan peptida kolagen marin yang mana semua pasti tahu kan bahawa kolagen ni sinonim atau cenderung menjadi pilihan pengguna sebagai penyelesaian semulajadi kepada masalah kulit dan kecantikan. Produk LAMEEYS ni dihasilkan melalui teknologi Korea yang terkini dan bertekstur halus dalam bentuk Peptida Kolagen (Collagen Peptides) bagi menangani masalah kesihatan dan kecantikan dari dalam badan. Tapi jangan khuatir tau, produk LAMEEYS ni diperakui Halal. 


"Industri kecantikan kita telah mencapai piawaian yang terbukti hebat dalam menutupi kelemahan
luaran wajah bermula dari concealer, bedak asas hingga pembayang mata. Ia membantu wanita untuk
kelihatan lebih cantik dan berkeyakinan. Malangnya, menutupinya masih tidak dapat membantu
wanita untuk mengatasi masalah kulit sedia ada. Itulah sebabnya wanita masih tercari-cari produk kecantikan yang boleh membantu mereka kelihatan bersinar dari dalam, tanpa kesan sampingan. Oleh itu, kami telah mencipta Colla-genic with Pomegranate, untuk membantu wanita tampil yakin dengan kulit mereka sendiri dengan cara yang paling semulajadi."
Raja Marliza Safia, Pengurus Pembangunan Perniagaan LAMEEYS

Orang kata barang baik jangan dilepaskan, maka harus la sis pun dapatkan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima ni. Ye la, sis pun nak juga kelihatan cantik bak artis Korea. Jeles weii tengok kulit diorang yang licin bak putih telur. Jadi sis pun nak decide nak consume produk ni. Untuk permulaan ni sis dapatkan sekotak dahulu. Jom tengok rupa dan kandungan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima ni.


Dari segi kandungan bahan pula, LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima ni mengandungi air, kolagen (ikan), jus delima, Isomalto-oligosakarida, Peptida Sutera, ubi bit merah, konjac, ekstrak delima, ekstrak camu-camu, campuran ekstrak anggur, melon, zink dan vitamin C. Setiap titisan Peptida Kolagen 6000mg dengan jus delima ini terbentuk hasil daripada elemen berikut:

Teknologi termaju Korea – membantu menghidrolisis Kolagen menjadi molekul terkecil
 <1000 Dalton – semakin kecil molekulnya, semakin baik penyerapan kepada badan
 6,000mg Kolagen Peptida – meningkatkan keberkesanan Kolagen
 Tambahan Peptida Sutera – memelihara kelembapan, melindungi kulit daripada kekeringan
 Ekstrak buah delima – kaya dengan antioksidan untuk mencegah kerosakan oksidatif kulit
 Tanpa bahan pengawet tambahan. Bebas warna tiruan.


Ha tahu tak apa beza Peptida Kolagen dengan Kolagen? Umum tau kan kolagen adalah protein kompleks yang membentuk 75% hingga 80% kulit dan memberikan struktur, keanjalan, perlindungan dan membantu mengekalkan kelembapan pada kulit. Kolagen berbentuk memanjang dengan struktur molekul yang besar menyebabkan kadar serapan agak perlahan. Manakala Peptida Kolagen ni terhasil melalui proses hidrolisis dan menghasilkan molekul lebih kecil dan lebih pantas diserap ke dalam aliran darah kerana rantai asid aminonya lebih pendek. 


Fuh.. Bila tengok kandungan bahan dan teknologi yang digunakan untuk penghasilan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima ni mebuatkan sis jadi lebih teruja untuk mencubanya. Tambahan pula dengan usia sis yang dah menganjak ke usia 40 tahun ni memang perlukan makanan tambahan bagi memastikan kulit sis sentiasa sihat. Tak nak la nampak tua sebelum usia dengan muka yang dah nampak garis-garis kedut. Lagipun tak salah kan mencuba sebab LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima ni dapat membantu menangani 5 masalah untuk kecantikan iaitu :

 Kulit - Membaiki kolagen kulit & serat protein elastin untuk meningkatkan keanjalan,
ketegangan dan penghidratan atau kelembapan kulit sehingga 91%.
 Penuaan -  Mengurangkan penampilan garis halus dan kedutan, mencegah tanda penuaan.
 Tanda/Kesan ReganganMinuman kolagen telah terbukti secara saintifik untuk meningkatkan keanjalan kulit sehingga mengurangkan penampilan stretchmarks akibat bersalin.
 Rambut - Membantu melancarkan pertumbuhan semula sel-sel rambut dan memperbaiki
penampilan dan kilauan rambut.
 Kuku - Membantu meningkatkan kualiti kuku dan kesihatan kuku. 


Bagi cadangan utuk pengambilan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima ni pula ada 2 iaitu untuk pengguna baru, dicadangkan untuk ambil 2 sachet hari sebelum sarapan dan sebelum tidur selama 7 hari. Selepas tu boleh la dikurangkan kepada 1 sachet sehari iaitu sebelum sarapan. Pastikan makan time perut kosong tau. Kenapa selepas 7 hari dah boleh kurangkan pengambilan? Ha, sebab kesan pengambilan dapat dilihat seawal 7 hari tau. Ni yang buat sis teruja ni. 

Kelebihan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima :
 Menganjalkan Kulit Wajah - Bertindak menganjalkan dan menegangkan kulit wajah yang kendur. Kulit kusam menjadi cerah bersinar dan membantu memperbaiki tona kulit tidak sekata.
 Menguatkan struktur kulit - Daya serapan peptida kolagen yang tinggi meningkatkan fungsi agen penghalang kulit daripada kesan kerosakan
 Menghidupkan Semula Kulit - Mengurangkan garis halus dan kesan kedutan. Membantu penjanaan semula kulit melalui agen utama anti penuaan
 Mengembalikan keremajaan kulit - Kaya dengan antioksidan dan Vitamin C demi mengembalikan sumber dan mineral yang diperlukan oleh kulit
 Membekalkan Kelembapan Kulit - Membekalkan kelembapan yang diperlukan dengan daya penghidratan yang tinggi agar kulit kekal lembap sekaligus memberi efek kilauan pada wajah


LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima ni didatangkan dalam bentuk sachet dan dalam satu kotak ni ada 15 sachet. Apa yang menariknya kita dah tak perlu nak bancuh tau, hanya perlu koyakkan sachet dan boleh terus diminum. Jadi mudah la nak minum di mana sahaja dan saiz setiap sachet tu pun kecil sahaja. Boleh la selit dalam handbag. Ye la, mana la tau tak sempat nak makan kat rumah kan. Boleh la bawa sekali jika kena keluar. 


Haish macam ni la bila dah tua-tua ni baru la nak sibuk jaga kecantikan kan. Kalau la dulu-dulu ada produk sebegini kan best. Untung tau orang-orang muda sekarang sebab banyak pendedahan dan penghasilan produk yang best macam LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima ni. Sangat disyorkan untuk :

 Usia 20 tahun ke atas
 Berhadapan komputer untuk waktu yang lama
 Berada di persekitaran berhawa dingin
 Gaya hidup tidak sihat atau diet yang buruk
 Terdedah kepada cahaya matahari
 Lewat tidur akibat kerja atau belajar
 Pengambilan gula yang tinggi
 Peminum kafein tegar
 Kerap mengembara

Jadi tak nak ketinggalan, sis pun start consume LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima ni. Mesti korang nak tau macam mana rasa dia kan. Apa yang sis boleh katakan rasa dia sedap ye. InshaAllah, nanti lepas dah consume sis akan kongsikan dengan uols lebih detail dari segi rasa dan kesan terhadap sis. Yes, sis akan bagi testimoni sendiri tau. Jadi nantikan review sis akan datang yee..


So, bagi uols yang tengah mencari-cari produk untuk kecantikan dan kesihatan dengan 100% bahan semula jadi, diperakui HALAL dan selamat dimakan boleh dapatkan produk ni sekarang tau. Berikut harga pengenalan bagi LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima.

Harga pengenalan = RM108 sekotak
Beli 2 kotak = RM188
Harga Runcit Biasa = RM120 sekotak
Produk ini kini boleh didapati di www.lameeys.com.my

Sempena Hari Raya Haji yang bakal tiba, LAMEEYS juga ada membuat promosi istimewa Hari Raya Haji di platform Lazada dan Shopee tau. Fuh, berbaloi weiii. Time ni la kena grab peluang untuk mendapatkan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima pada harga yang murah. Jangan lupa dapatkan sekarang tau. Boleh refer harga promosi di bawah : 

[PROMO RAYA HAJI]
Beli 2 Kotak RM188 (Harga Biasa: RM 240)
LEBIH JIMAT dengan BAUCAR RM30 Shopee atau Lazada*
Bermakna hanya RM158 untuk 2 kotak!
*Tertakluk terma & syarat




You Might Also Like

11 Comments

  1. Pomegranate ni mmg bagus Untuk kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Ditambah pula dgn peptida kolagen. Lagi la bagus 🤗

      Delete
  2. Rawlins belajar dulu, kolagen berasaskan marin memang sesuai untuk manusia sebab strukturnya hampir sama, maka ianya mudah dihadam dan digunapakai oleh badan kita.

    ReplyDelete
  3. Last week I read a review of this product on someone else's blog. This product sounds amazing. I'm thinking of trying it one day. Thank you for sharing.

    ReplyDelete
  4. one little tiny packet got so much nutritions and benefits... definitely will want to try this myself

    ReplyDelete
  5. Semua ciri2 yang saya cari ada dakam lameeys ni lah! bagus sgt yg paling penting halal! teringin nak cuba!

    ReplyDelete
  6. Suka betullah kalau apa je minuman sihat ada buah delima, rasa je dah sedap, dan khasiat pun bagus... nak try jugalah..

    ReplyDelete
  7. Can't wait to try this sounds really promising and definitely a product I need.

    ReplyDelete
  8. dah berusia ni memang sangat penting la makanan tambahan macam ni kan, tengah promo ni better grab now

    ReplyDelete
  9. No wonder sis nampak muda je sentiasa heheh..nampak best la collagen ni lg pun harga pun ok

    ReplyDelete
  10. Suka dengan ramuannya..sebab guna delima.. mesti sedap. Banyak kebaikan makan suplemen seperti ini

    ReplyDelete

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *

Like My Facebook Page

Follow My Social Media

Subscribe