Jamu Ratu Emas By ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Kesihatan Wanita

Jamu Ratu Emas Bantu Atasi Masalah Kesihatan Dalaman Dan Luaran Wanita | Assalamualaikum semua... Bila sebut jamu je mesti sinonim dengan orang yang dah kahwin. Eh nooo, anak dara pun boleh amalkan jamu tau sebab ia sangat bagus untuk pelbagai masalah dalaman dan luaran wanita. Selain dari itu, jamu juga bagus untuk memberi tenaga dan kecergasan badan tau. Cuba tengok nenek moyang kita dulu selalu amalkan jamu yang diperbuat dari bahan-bahan semulajadi dan mereka kekal bertenaga walaupun dah berusia. Tak macam kita, muda-muda dah cepat letih dan mudah diserang pelbagai penyakit.



Jamu Ratu Emas Capsule


Setiap wanita pasti inginkan tubuh yang cantik, montok dan juga mempunyai asset yang anjal. Bagi yang dah kahwin pula mesti la nak ketatkan miss V supaya en suami sentiasa sayang. Namun bila usia makin meningkat pasti ada masalah kesihatan yang melanda. Antara masalah yang biasa dihadapi adalah cepat rasa letih, payudara dan punggung kendur, kitaran haid tak normal dan juga masalah miss V seperti keputihan, gatal-gatal dan berbau.

Bila mengalami masalah ni secara automatik ia akan membuatkan kita jadi stress dan kurang keyakinan diri terutama untuk mereka yang kerap berjumpa dengan orang, mesti rasa tak selesa kan. Betul tak? Jadi penting tau pengambilan jamu tapi macam mana nak buat jamu ni??? Ha, tak payah susah-susah. Jamu Ratu Emas Capsule kan ada.


Jamu Ratu Emas Capsule keluaran ReBEAUTY ini diperbuat daripada 100% bahan herba tau dan selamat untuk diamalkan oleh wanita seawal 16 tahun tak kira anak dara dan juga yang telah berkahwin. Ha, jangan ingat orang dah kahwin je ada masalah miss V ye. Sis pasti ada juga di kalangan anak dara yang ada masalah sebegini especially masalah keputihan. Jika tidak dirawat dari awal dikhuatiri akan memudaratkan dan mendatangkan penyakit yang lebih serius tau. Maka ayuhlah kita mengamalkan Jamu Ratu Emas Capule setiap hari.


Jamu Ratu Emas Capsule Selamat Dan Diyakini Halal


Jangan risau, Jamu Ratu Emas Capsule telah melepasi semua ujian makmal dan berdaftar under Pharmaceutical : MAL16110048TC serta mendapat kelulusan KKM, GMP dan diperakui Halal oleh Jakim. Jamu Ratu Emas Capsule juga bebas bahan terlarang atau berbahaya seperti bahan kimia, hormon, pengawet, gluten, gmo dan juga antibiotic. So, baru la confidence nak consume Jamu Ratu Emas ni kan.



Kelebihan Jamu Ratu Emas Capsule


Berikut adalah antara kebaikan Jamu Ratu Emas Capsule :
✨ Merapatkan/mengetatkan miss v
✨ Merawat masalah miss v gatal-gatal
✨ Merawat masalah keputihan & lendir berlebihan
✨ Menghilangkan bau busuk
✨ Mengurangkan sakit haid / senggugut
✨ Membaiki kitaran haid
✨ Payudara lebih montok
✨ Punggung lebih anjal & bulat
✨ Menambahkan tenaga dalam badan
✨ Awet Muda



Kandungan Bahan Jamu Ratu Emas Capsule


Tudia, banyak betul manfaat apabila amalkan Jamu Ratu Emas Capsule ni. Yes, seperti yang sis mention di atas Jamu Ratu Emas Capsule ni diperbuat daripada 100% bahan herba yang terbaik dan bagus untuk wanita. Antara kandungan utama di dalam Jamu Ratu Emas Capsule ni adalah :


✨ Kacip Fatimah
✔ Menguatkan dan mengetatkan faraj
✔ Merawat senggugut
✔ Menjadikan hormon lebih seimbang
✔ Merendahkan kolestrol
✔ Meningkatkan sistem imun
✔ Meningkatkan metabolisma badan (mengawal berat badan)
✔ Merawat kulit dan rambut
✔ Melegakan radang pada usus

✨ Manjakani
✔ Merawat masalah keputihan
✔ Melegakan masalah mukus (lendir) pada faraj
✔ Memulihkan tenaga wanita
✔ Melancarkan peredaran darah
✔ Melambatkan penuaan sel/tisu

✨ Pokok Serapat
✔ Memperbaiki dan menegangkan tisu faraj
✔ Membantu menegangkan payudara
✔ Membantu melicinkan kulit
✔ Melegakan kekejangan otot rahim dan mengatasi kelesuan ketika haid
✔ Melancarkan peredaran darah ke organ wanita
✔ Membuang toksik dalan badan
✔ Membantu memulihkan luka dan menambah tenaga

✨ Kunyit hidup
✔ Membasmi sel kulit mati
✔ Melegakan masalah jerawat
✔ Melembutkan kulit tumit
✔ Melegakan masalah kulit berminyak
✔ Mengurangkan masalah pigmentasi dan kedutan pada kulit


Cara Pengambilan Jamu Ratu Emas


Biasanya bila sebut jamu ni mesti terbayang dalam kepala rasa yang pahit, kelat dan susah nak telan kan. Tapi Jamu Ratu Emas Capsule ni senang je nak makan. Tak perlu nak menumbuk, nak merebus bagai sebab ia didatangkan dalam bentuk kapsul dan mudah untuk ditelan. Tak sempat nak rasa pahit pun. Cara pengambilan Jamu Ratu Emas Capsule ni pula hamya perlu makan 2 biji setiap pagi selepas sarapan.
* satu botol ada 30 biji so untuk sebulan kena ada 2 botol



Pantang Larang dan Tips Amalkan Jamu Ratu Emas Capsule


Seperti yang semua sedia maklum, setiap produk kesihatan yang kita amalkan mesti ada pantang larang dan juga tips yang perlu diamalkan bagi memastikan keberkesanannya. Sama juga seperti Jamu Ratu Emas Capsule ni. Bagi kesan yang lebih optimum, lebihkan minum air masak serta elakkan pengambilan caffein dan gula berlebihan.


Oh ya, jika datang period sebaik jangan consume Jamu Ratu Emas Capsule ni ye sebab time period sistem penyerapan badan berkurangan dan lemah. So, rugi la kalau consume juga sebab khasiatnya akan terbazir kerana hanya lebih kurang 80% je khasiat Jamu Ratu Emas Capsule yang akan diserap dalam badan.

Untuk ibu mengandung dan juga ibu yang baru melahirkan anak juga tidak disarankan untuk mengambil Jamu Ratu Emas Capsule demi kesihatan baby. Lagipun lebih baik jika hanya fokus kepada pengambilan supplement dan ubat ubatan yang diberi oleh doktor sahaja. Bila baby dah berusia 2 bulan ke atas baru la ibu boleh mula amalkan Jamu Ratu Emas Capsule mampu kecutkan peranakan serta tambah susu ibu.

Rata-rata wanita yang telah mengamalkan Jamu Ratu Emas Capsule ni sangat berpuas hati dengan hasilnya. Kat bawah ni sis lampirkan beberapa testimoni pengguna Jamu Ratu Emas Capsule. Paling best ramai yang dah nampak kesan dalam masa seminggu sahaja. Hebat kan produk ni.





Bila dah baca testimoni Jamu Ratu Emas Capsule ni membuatkan sis bertambah teruja untuk terus amalkan Jamu Ratu Emas Capsule sebab sis pun ada masalah keputihan juga. Tapi setakat ni perubahan yang paling ketara sis rasa adalah badan lebih bertenaga dan rasa cergas walaupun seharian bekerja. Kalau dulu bila masuk je tengah hari mula la rasa mengantuk dan lemau tapi sekarang sis dah jarang tidur petang. Tak sabar nak tunggu perubahan pada badan sis pula. Hope impian sis untuk memiliki body yang lebih montok dan asset lebih anjal tercapai dengan Jamu Ratu Emas Capsule. Almaklum la dah tua-tua ni kena la nampak awet muda selalu kan.. ahakkkk...


Jika ada yang berminat untuk membeli, sekarang ada promosi tau. Berikut adalah harga promosi Jamu Ratu Emas Capsule :

NORMAL :
1xbotol = RM129 
2x botol = RM258

PROMO : 
1x botol = RM80 free postage 
2x botol = RM150 free postage

Pembelian boleh dibuat melalui link di bawah :


Untuk info lanjut mengenai Jamu Ratu Emas Capsule by ReBEAUTY boleh klik link di bawah :



Post a Comment

7 Comments

  1. Sekarang senang je kan dah ada dalam bentuk kapsul macam Jamu Ratu Emas ni. Tinggal nak amalkan je untuk kesihatan para wanita. Bahan pun herba premium terpilih. Terbaik !

    ReplyDelete
  2. menarikla produk ni. nanti boleh cuba untuk penjagaan kesihatan luar dan dalam

    ReplyDelete
  3. Banyak khasiatnye kan. Memang betul, every girl, single mahupun dah berkahwin memang kena jaga dalaman agar lebih sihat kan

    ReplyDelete
  4. Best mkn jamu, xkira apa jamu kak suka mkn nanti blhlah cuba mkn Jamu Ratu EMAS ni utk kesihatan

    ReplyDelete
  5. nice to have so many benefits with just 1 capsule of Jamu Ratu Emas Capsule a day. Harga pun boleh tahan

    ReplyDelete
  6. Bagus ko DB< muda-mudah dah makan jamu, untuk kesihatan dalaman wanita ni memang kita kena amalkan makan jamu ni.. Sis pun nak try juga laaa

    ReplyDelete
  7. Belum pernah cuba makan jamu. Boleh cuba lepas ni. Terima kasih atas perkongsian.

    ReplyDelete