Buffet Ramadan 2023 Di Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Buffet Ramadan 2023 Di Pullman Kuala Lumpur Bangsar | Assalamualaikum semua.. Masih mencari-cari lokasi untuk berbuka puasa ke tu?? Maklum la dah tinggal beberapa hari lagi kita bakal menyambut bulan Ramadan kan. Ha, ni ada satu lagi lokasi untuk berbuka puasa bersama kesayangan yang ingin sis kongsikan dengan korang semua. Lokasi Buffet Ramadan 2023 yang sis maksudkan adalah di Pullman Kuala Lumpur Bangsar.


Untuk tahun ini Pullman Kuala Lumpur Bangsar berbesar hati untuk menganjurkan Bufet Ramadan 2023 dengan bertemakan Khazanah Sajian Desa bagi menggamit nostalgia dengan menampilkan sebanyak lebih dari 150 juadah masakan tempatan dan juga antarabangsa. Buffet ini diadakan di Restoran Link All-Day Dining.


Semua menu yang disajikan pada kali ini disediakan oleh Chef Borhan yang merupakan pakar dalam masakan Melayu dengan pengalaman selama 30 tahun bekerja di pelbagai hotel di Sri Lanka, India dan Indonesia. Chef Borhan telah mengabdikan kerjayanya dalam bidang kulinari bagi mempromosikan masakan Melayu di peringkat antarabangsa dan bekerjasama dengan Tourism Malaysia dalam mempromosikan masakan Melayu di Switzerland dan China (2003). Selain itu, Chef Borhan telah menyertai pelbagai pertandingan masakan malah memenangi pingat perak untuk Pasukan Warisan Nyonya pada tahun 2009 Culinaire Malaysia anjuran FHM Malaysia.


Pengunjung pasti teruja untuk berbuka puasa dan menikmati sajian enak kepakaran Chef  Borhan dari seluruh pelusuk Malaysia serta beberapa masakan dari negara-negara lain. Bufet makan malam itu akan menampilkan hidangan yang menjadi signature beliau iaitu Gulai Kawah Istimewa, disediakan menggunakan 13 rempah ratus yang berbeza serta Whole Roasted Lamb yang sebelum ini menjadi kegemaran ramai. Juga ada pelbagai menu lauk pauk yang enak.














Selain itu pengunjung boleh berbuka puasa dan menikmati makan malam mereka dengan pelbagai hidangan seperti Ikan Asam Pedas, Ayam Tandoori atau Lamb, Jalan tulen Sate Celup Gasing, Ikan Bakar Portugis, Shawarma dan diikuti dengan gastronomi dan pencuci mulut mewah lain. Jangan lupa juga untuk menikmati air minuman pelbagai jenis dan juga teh tarik yang memikat.

















Untuk memeriahkan lagi pengalaman menjamu selera untuk pengunjung, Lagu-lagu Raya akan dimainkan sepanjang bufet makan malam. Jadi para pengunjung dapat merasai mood untuk raya bila makan.

Harga bagi Buffet Ramadan 2023 Di Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Harga :
RM188nett setiap dewasa
RM98nett setiap warga emas berumur 60 tahun dan ke atas
 dan setiap kanak-kanak berumur 6 hingga 12 tahun

* Bagi tetamu yang boleh membuat tempahan sekarang sehingga 8 Mac 2023 
akan sampai ke nikmati diskaun 20% pada harga setiap orang

* Pemegang kad kredit atau debit dari Maybank dan HSBC
akan menikmati Diskaun 20% selepas pembayaran

* Pelbagai diskaun juga disediakan untuk ahli Kelab Ganjaran 
Petronas dan pelanggan Fave, Klook dan KK Day

Tarikh :
 bermula pada 27 Mac dan berakhir pada 21 April 2023

Masa :
6.00 petang hingga 10.00 malam setiap hari

Para tetamu digalakkan membuat tempahan awal untuk mengelakkan kekecewaan. Untuk tempahan, hubungi 03-2298 1888 (samb.5000) atau tulis ke H7962-FB5@accor.com


Harga Pakej Staycation Ramadhan 2 Hari 1 Malam 

Harga :
RM498nett

Tarikh :
27 Mac hingga 21 April 2023

* termasuk Sahur dan Bufet Ramadhan untuk 2 orang dewasa
Untuk tempahan, hubungi 03-2298 1888 (samb. 3129) atau tulis ke H7962@accor.com





Post a Comment

0 Comments