Coolblog Sambut Ulang Tahun Ke-18 Dengan Pembukaan Flagship Store Di Pavilion KL

Coolblog Sambut Ulang Tahun Ke-18 Dengan Pembukaan Flagship Store Di Pavilion KL | Assalamualaikum semua.. sebut je Coolblog mesti semua tahu kan.. Percaya tak yang Coolblog kini berusia 18 tahun?? Uishhh, rasa macam baru je lagi jenama Coolblog ni di pasaran kan. Cepat betholll masa berlalu. So, sebagai tanda sambutan ulang tahun ke-18, Coolblog telah membuka Flagship Store Di Pavilion Kuala Lumpur.


Sebelum sis cerita lebih lanjut mengenai Coolblog Flagship Store ni, meh sis share sikit mengenai Coolblog. Untuk pengetahuan korang, Coolblog merupakan jenama tempatan Malaysia yang membanggakan dan perintis rangkaian teh susu mutiara berasaskan kiosk Halal di negara ini, telah menggembirakan pelanggan dengan minuman yang berpatutan dan lazat sambil memupuk pertumbuhan francais sejak penubuhannya pada tahun 2005. Ketika Coolblog meraikan ulang tahunnya yang ke-18, jenama itu mengambil langkah besar ke hadapan dengan melancarkan kedai utamanya di Pavilion KL, menandakan satu peristiwa penting dalam perjalanan pengembangan syarikat dan inovasi produk tanpa henti.


Sebagai perancangan Coolblog, nama terkenal dalam senario minuman Malaysia ini bersedia untuk membuka 20 lagi kedai baharu menjelang akhir tahun 2023. Walaupun kos sara hidup meningkat, Coolblog kekal teguh dalam komitmennya untuk menyampaikan pencuci mulut mampu milik dengan kualiti terbaik daripada hanya RM 4.90 . Klasik abadi seperti Chocolate Ice Blended, Honeydew Smoothies dan Strawberry Cheese Smoothies terus menjadi kegemaran sepanjang masa - melambangkan dedikasi jenama untuk menyediakan pengalaman yang luar biasa untuk setiap penggemar minuman dan pencuci mulut


Pengerusi Coolblog Malaysia iaitu Tunku Ali Redhauddin, menegaskan bahawa komitmen Coolblog melangkaui hidangan pencuci mulut berkualiti luar biasa juga merangkumi pemupukan semangat keusahawanan melalui francais. Kisah kejayaan beratus-ratus kedai francais di seluruh negara menggariskan dedikasi Coolblog untuk menyediakan pemilik perniagaan yang bercita-cita tinggi dengan platform untuk berkembang maju dalam keluarga Coolblog. Rangkaian luas rakan kongsi francais ini telah memainkan peranan penting kepada pertumbuhan Coolblog.

"Pembukaan kedai utama ini adalah meraikan perjalanan Coolblog selama 18 tahun – daripada kedai pertamanya di Sutera Mall di Johor kepada hampir 330 cawangan di seluruh negara. Seperti ahli keluarga yang dipercayai, Coolblog telah menggembirakan citarasa kedua-dua generasi muda dan tua, berkhidmat kepada generasi rakyat Malaysia. Dengan rancangan pengembangan kami dan rangkaian rakan kongsi francais yang semakin berkembang, kami teruja untuk meneruskan perjalanan bercita-cita tinggi kami dengan membawa pengalaman Coolblog kepada lebih ramai rakyat Malaysia, memastikan setiap pelanggan dapat menikmati Hidangan lazat Coolblog di mana sahaja mereka berada."
~ Sueli Lew, Ketua Pegawai Eksekutif Coolblog Malaysia ~


Alhamdulillah, sis turut berbangga dan menjadi salah seorang saksi kepada majlis pembukaan Coolblog Flagship Store Di Pavilion KL. Oh ya, sempena pembukaan besar mereka, Coolblog melancarkan semula Teh Susu Keju Creme Brûlée (Creme Brûlée Cheese Milk Tea) yang dinanti-nantikan iaitu campuran teh susu yang kaya dengan sirap gula perang premium, mutiara hitam dan mousse keju karamel. Tersedia secara eksklusif di Coolblog Pavilion KL, Teh Susu Keju Creme Brûlée menjanjikan pengalaman rasa yang tidak dapat dilupakan bagi penggemar teh susu.


Selain tu, di Coolblog Flaship Store ni juga akan ada menu eksklusif yang menawarkan pilihan minuman panas dan wafel premium yang menggoda tau. Dengan tawaran eksklusif kedai ini, Coolblog menyasarkan untuk memenuhi pilihan yang lebih luas dan menyediakan pengalaman pencuci mulut yang tinggi untuk pelanggannya yang dihargai.


So korang terutama para pencinta pencuci mulut meh la datang ke Coolblog Flagship Store di Pavilion KL. Dibuka setiap hari dari 10.00 pagi hingga 10.00 malam, Coolblog Flagship Store ni terletak di Lot C5.06. Nak senang, korang cari je Dadi Cinema, confirm jumpa. Untuk menambah lapisan keterujaan tambahan pada pelancaran, Coolblog juga menawarkan promosi pembukaan 'Beli 1 Percuma 1' masa terhad untuk pelanggan; promosi ini akan bermula dari 2 Oktober 2023, 1.00 PM dan seterusnya sehingga 4 Oktober 2023. So, apa tunggu lagi.. meh lekaihhh


Untuk maklumat lanjut tentang kemas kini atau promosi terkininya, sila layari laman web rasmi Coolblog di www.coolblog.com.my, atau ikuti mereka di Instagram (@coolblogmalaysia) dan Facebook (@coolblog.my).






Post a Comment

0 Comments