NICKELODEON LOST LAGOON SEMPENA ULANGTAHUN PERTAMA

NICKELODEON LOST LAGOON SEMPENA ULANGTAHUN PERTAMA | Assalamualaikum semua... Diam tak diam sudah setahun Sunway Lagoon memperkenalkan Nickelodeon Lost Lagoon (NLL). tarikan pertama di Asia yang mempunyai kawasan sendiri. 
  

Selama sembilan hari dari 18-26 Mac 2017, Nickelodeon Lost Lagoon akan mengadakan parti besar-hari jadi yang besar-besaran, dan pasti ditunggu-tunggu seisi keluarga. Pengunjung akan rasai kemeriahan sejak dari masa yang mereka melangkah kaki di pintu masuk utama lagi. Pengunjung akan disambut oleh buih-buih setiap pagi dari pukul 10:00pagi hingga 10:30pagi. Apabila di dalam taman itu, akan ada keseronokan dan banyak permainan yang semua orang boleh main termasuk Colour Ball Bingo, Slime Dunk Tank dan Bubble Field.



Sementara itu, dekat kawasan Explorer's Campsite ini, terdapat sambutan parti harijadi setiap hari pada pukul 15:00ptg hingga 16:00ptg di mana kanak-kanak dan golongan muda boleh bermain dan menikmati lebih banyak permainan semasa parti, membuat lukisan muka dan tatoo sementara. Setiap tetamu akan menerima pek parti hari jadi, belon dan cupcake hari jadi. Setiap hari parti ini akan berakhir dengan ‘Great Slime Deluge’ pada pukul 4 petang.



Terdapat juga penampilan dari beberapa watak-watak Nickelodeon kegemaran semua orang termasuk SpongeBob SquarePants, Patrick Star, Dora The Explorer, Boots dan Teenage Mutant Ninja Turtle. Pengunjung juga akan mempunyai peluang mengambil gambarbersama karektor kesayangan mereka ini. Mereka juga mempunyai peluang untuk memenangi pakej FAMFun dan SpongeBob Run Tiket apabila mereka berkongsi foto terbaik mereka dalam media sosial, contest ini dipanggil ‘It’s Time to Celebrate!’


Walau bagaimanapun, kemuncak Nickelodeon Lost Lagoon adalah pelancaran Asia’s First Shellraiser, kenderaan rasmi wira-wira antropomorfik - the Teenage Mutant Ninja Turtles. The Shellraiser ni adalah 8-kaki tinggi dan merupakan replikasi dengan lukisan unik percikan hijau dan ungu yang menambah keseronokan untuk wira-wira di taman Nickelodeon. Tetamu boleh mengambil gambar detik-detik semasa Meet & Greet sessions dengan the Teenage Mutant Ninja Turtles dan Shellraiser pada jam 4:30 petang setiap hari.


Membuat satu sambutan yang lebih bermakna, Sunway Lagoon menjemput 100 kanak-kanak dan penjaga mereka dari rumah-rumah kebajikan dan rumah anak yatim untuk turut serta dalam perayaan. ini rumah termasuk Rumah Victory Children & Youth Home, Pusat Jagaan Kanak-kanak Wilayah Persekutuan, Padmasambhava Children Loving Association Klang Selangor dan House of Love.


"Ia benar-benar merupakan tahun yang indah kerana kita membuka pintu-pintu Nickelodeon Lost Lagoon kepada orang ramai. Sambutan yang kami terima amat menggalakkan, untuk mengatakan sekurang-kurangnya. Sebab itu, sempena ulang tahun pertama NLL, dan bertepatan dengan sekolah cuti, terpaksa keluar semua berhenti dan memegang apa-apa kembali untuk memastikan perayaan bahawa pengunjung tidak akan lupa untuk masa yang sangat lama. Ia juga cara kami mengucapkan terima kasih kepada orang ramai untuk sokongan padu mereka terhadap NLL, "kata Sean Choo, Pengurus Besar Sunway Lagoon.


"Kami amat gembira untuk mempunyai kanak-kanak yang kurang bernasib baik lebih semasa perayaan untuk menambah beberapa menyeronokkan baik berhak dan keseronokan dalam semasa cuti sekolah. Kami sedar bahawa operasi kami meninggalkan kesan besar kepada masyarakat dan melihatnya sebagai tanggungjawab kita untuk membuat kesan ini yang positif dan bermakna, "kata Sean Choo, Pengurus Besar Sunway Lagoon.

Meliputi kawasan seluas lebih 10 ekar, Nickelodeon Lost Lagoon adalah hasil daripada inisiatif antara Sunway Group dan Viacom International Networks Media (VIMN) Asia - dua gergasi global, bergabung dan menyediakan taman tema menyeronokkan berasaskan keluarga untuk Sunway Lagoon, di samping lima taman lain yang merangkumi Taman Air itu, Taman Hiburan, Taman Extreme, Taman Hidupan Liar dan Scream Park.


Tiada batu yang telah disembunyikan dalam penciptaan Nickelodeon Lost Lagoon yang mempunyai 14 tarikan bertema dengan Nickelodeon, termasuk SpongeBob SquarePants, Dora Explorer, dan Teenage Mutant Ninja Turtles. Pelawat yang datang ke Nickelodeon Lost Lagoon boleh mengalami pengalaman menyeronokkan dengan permainan interaktif yang terkini dalam teknologi reaktif sebagai tambahan kepada acara utama setiap hari, pelbagai tunggangan gelongsor air, kedai runcit, permainan dan pelbagai pertubuhan perkhidmatan makanan dan banyak lagi.


Dapatkan tawaran secara online sempena cuti sekolah dengan pakej FAMFun pada RM 390 untuk 2 orang dewasa dan 2 kanak-kanak atau 4-ke-pakej Go RM 456 untuk 4 orang dewasa. Maklumat lebih lanjut mengenai Sunway Lagoon, Nickelodeon Lost Lagoon dan ulang tahun pertama sambutan boleh diperolehi dalam talian di



Harga :

RM390 untuk 2 orang dewasa dan 2 kanak-kanak
atau
4-ke-pakej Go RM456 untuk 4 orang dewasa



Post a Comment

1 Comments