JUS ENDON : JAMU UNTUK KESIHATAN DALAMAN WANITA

JUS ENDON : JAMU UNTUK KESIHATAN DALAMAN WANITA | Assalamualaikum semua.. Bila usia meningkat ni macam-macam perubahan berlaku pada diri ni. Bukan sahaja dari segi bentuk fizikal luaran malahan juga bahagian dalaman. Nak nak pulak kita ni wanita kan. Perut buncit pun dah susah hati, inikan pulak bila melibatkan aset peribadi. Kadang-kadang just nak sedapkan hati mungkin faktor usia tapi takkan la bila usia dah meningkat ni tak boleh nak cantik macam zaman muda-muda dulu kan.. arghhh, stress betul.

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Macam-macam masalah kesihatan melanda bila usia meningkat

Aku tak pasti sama ada wanita lain ada yang menghadapi dilema macam aku tapi itulah yang aku hadapi kini. Rasa segan nak cerita tapi kalau tak kongsikan kat sini macam mana nak berkongsi dan membantu para wanita yang lain kan. Ok, sebenarnya aku mengaku yang aku ada masalah keputihan. Biasanya keputihan ni jadi masa baru lepas habis period. Nak kata banyak tu tak la tapi mengganggu jugak la. Bila keluar ke mana-mana terpaksa pakai pantyliner tapi tula, rasa tak selesa dan kadang-kadang gatal juga.. hurmmm...

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Tadaaa.. perkenalkan Jus Endon

Sebenarnya aku ada juga survey beberapa produk yang katanya dapat membantu masalah keputihan ni tapi tak berapa mujarab la. Memang mula-mula hilang tapi kejap je. Tapi lepas stop produk, lepas tu keputihan tu datang balik. Bukan tak nak continue tapi rasa produk yang selalu aku amik tu tak sedap.. tu yang tak lalu nak telan hari-hari.. haha. Tapi bila aku bertemu dengan Jus Endon hati aku terdetik untuk cuba. Actually ada kawan yang kenalkan dengan produk ni, katanya bagus untuk kesihatan dalaman wanita.

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Jus Endon, jamu khusus untuk kesihatan dalaman wanita

Ok, tu cerita dua minggu lepas. Kiranya dah 2 minggu aku mengamalkan pengambilan Jus Endon ni. Kebetulan masa dapat Jus Endon ni aku baru habis period jadi molek sangat la kan. Masa mula-mula minum tu aku dah rasa best dah.. Eh, bukan best sebab mujarab ye. Takkan la baru minum dah dapat kesan kan. Tipu bebenor tu.. Tapi sebaliknya rasa dia yang best. Mana taknya, nama je Jus Endon, jamu untuk kesihatan dalaman wanita tapi takde rasa pahit macam jamu langsung. Suka rasa dia yang manis-manis buah gichuuu.. Sedap weiiii.. (mujur kena minum 1 sudu pagi dan 1 sudu malam, kalau tak mau habis sebotol.. hakhak).

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Cara minum Jus Endon hanya perlu 1 sudu pagi dan 1 sudu malam

Mesti korang nak tau kan apa jadi lepas 2 minggu aku minum ni. Sabaq sabaq, nak cerita la ni. Tipu la kata kalau masalah keputihan aku hilang macam tu je kan. Memang masih ada (baru 2 minggu wakk), tapi ada perubahan sikit di mana warna keputihan tu berubah menjadi lebih jernih. Kalau betul la ini perubahan positif, alhamdulillah. Seram jugak kite wakk, mana taknya kalau tak bertindak cepat risau masalah keputihan ni makin teruk. Silap-silap boleh membawa penyakit kanser tau.. Oh nooo..

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Sedap rasa Jus Endon ni, manis buah gitu

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Erkk.. takutnya. Mujur ada jus Endon

Lepas tu satu lagi perubahan yang ketara adalah bau badan. Ya, aku ni bertubuh agak chubby sket. Jadi kalau dah seharian keluar ke event ataupun travel ke mana-mana memang akan cepat berpeluh. So, kalau berpeluh tu paham-paham je la kan.. Keluar la bau yang kurang enak. Tapi sejak pengambilan Jus Endon ni aku perasan yang badan aku lebih cergas dan paling penting kurang dah bau-bau yang kurang enak tu.

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Kandungan bahan dan kelebihan Jus Endon

Bagus kan Jus Endon ni. Sebenarnya ada banyak lagi kelebihan bila mengambilnya secara konsisten setiap hari. Tapi setakat ni yang ketara jadi kat diri aku macam yang aku cerita kat atas ni la. Tapi hopefully aku akan dapat jugak kelebihan yang lain terutama part menegangkan payudara tu.. Eheemmm, sape tak nak oiii.. haha.. Nah aku kongsikan kelebihan minum Jus Endon :

✔ Awet muda
✔ Menaikkan seri muka
✔ Memberi tenaga dalaman
✔ Memantapkan vagina wanita
✔ Mengurangkan senggugut
✔ Mengurangkan keputihan
✔ Meneganagkan payudara
✔ Memperbetulkan kitaran haid
✔ Meningkatkan imunisasi badan
✔ Menstabilkan hormon
✔ Menghilangkan bau badan

Tudiaa, banyak kan kelebihan Jus Endon ni. Dasatttt... mesti kandungan bahan dalam Jus Endon ni power. betul tak?? Iye wakk, antara ramuan yang digunakan dalam Jus Endon adalah seperti madu, delima, esktrak ros, ekstrak sireh, kayu serapat, manjakani, kacip fatimah, vitamin c dan banyak lagi. Wow, patut la bagus untuk miss V kita. Rupanya ada kayu serapat, manjakani dan kacip fatimah.. perghh..

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Campurn delima, madu dan herba semulajadi

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Bagus khasiat daun sireh ni

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Banyak kandungan bahan yang power dalam Jus Endon

Ha, mungkin ada yang kata "eh, betul ke review dia ni??". Ala awak ni.. takkan kite nak tipu kot. Kite review jujur tau. Ni kira testimoni diri sendiri. Ye, mungkin lain orang lain kesannya sebab bergantung jugak pada tubuh badan masing-masing. Tapi sekurang-kurangnya ada ramai yang telah memperolehi manfaat dari Jus Endon. Ha, ni aku kongsikan beberapa testimoni para wanita yang telah mencuba Jus Endon.

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Testimoni 1 - Jus Endon

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Testimoni 2 - Jus Endon

So, kepada para wanita yang ada masalah macam aku, jangan segan silu untuk mencuba Jus Endon. Ini lah jamu khusus untuk kesihatan dalaman wanita. Pada yang nak beli tu, boleh rujuk harga dan no telefon untuk pembelian. Maaf, kite tak jual wakk.. kite pengguna je.. hehe

Jus Endon : Jamu Untuk Kesihatan Dalaman Wanita
Good bye stress, welcome Jus Endon

Harga :
RM 60.00 [Semenanjung Malaysia]
RM70.00 [Sabah Sarawak]

Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh layari :-

Website :

Facebook :

Instagram :

Whatsapp :
019-492 1807 - Sha | 011-3637 6095 - Tira



Post a Comment

0 Comments