Peluang Memiliki Kediaman Parcel Terakhir Di Tiara Sendayan

Peluang Memiliki Kediaman Parcel Terakhir Di Tiara SendayanAssalamualaikum semua.. Tahun 2023 ni ada yang ingin memiliki rumah sendiri tak? Aha, jika ada yang berazam untuk membeli rumah sendiri pada tahun ini ataupun untuk dijadikan sebagai aset, apa kata korang intai-intai kediaman di Tiara Sendayan. Sis dengar sekarang ni merupakan peluang terakhir memiliki rumah di sini tau. So, korang jangan ketinggalan untuk menjadi warga komunti di Tiara Sendayan kerana ada banyak kelebihan tinggal di sini. Nak tahu lebih detail? Sila baca sampai habis ye.


Bagi yang masih baru mendengar mengenai Tiara Sendayan, ia terletak dalam lingkungan Malaysia Vision Valley. Untuk pengetahuan korang, Tiara Sendayan merupakan sebuah perbandaran 416  ekar tanah pegangan bebas disebelah Bandar Sri Sendayan. Wah, luaskan. Kini pembangunan di Tiara Sendayan merupakan Kediaman Parcel Terakhir Di Tiara Sendayan akan dilancarkan tak lama lagi. 

Ok, kat sini sis nak kongsikan sedikit info mengenai Kediaman Parcel Terakhir Di Tiara Sendayan yang sis ceritakan kat atas. Perumahan Teres yang akan dilancarkan kelak ada 3 iaitu Anara, Calia dan juga Elara. Sedap kan nama-nama perumahan ni. Jumlah keluasan tanah bagi ketiga-tiga perumahan teres ni adalah 20.54 ekar dengan 336 unit rumah.


Untuk saiz unit rumah pula adalah 20’ x 65’ dengan binaan seluas 1,056 kaki persegi untuk rumah Setingkat manakala saiz 20’ x 70 – 75’ dengan binaan seluas 1,576 kaki persegi untuk rumah Dua Tingkat. Bagi rumah Setingkat ada 3 Katil + 2 Bilik Mandi dan rumah Dua Tingkat ada 4 Katil + 3 Bilik Mandi. Aha, nak tahu harga tak?? Ok, untuk rumah Setingkat harga bermula dari RM225k manakala rumah Dua Tingkat harga bermula dari RM360k.

Apa yang menarik mengenai Kediaman Parcel Terakhir Di Tiara Sendayan ni adalah lokasinya yang sangat berhampiran dengan semua yang diperlukan bagi sesebuah kediaman untuk memenuhi gaya hidup yang selesa dan selamat. Antara kemudahan yang dimaksudkan adalah :


1) Kemudahan @ Tiara Sendayan

- Central Park seluas 12 ekar dengan kemudahan, Gelanggang Futsal, Gelanggang Bola Keranjang, Kawasan Gim, Parcourse Stesen, Teres Tempat Duduk, Tempat Perlindungan, Kawasan Permainan Kanak-Kanak, dan banyak lagi.

2) d’Tempat Country Club

- Semua pembeli Calia & Elara akan mendapat keahlian kelab percuma dari 2 penggal hingga 5 terma.
- Kemudahan; Kolam renang saiz Olimpik, gimnasium, boling, snuker, bilik wayang, bilik bacaan, gelanggang tenis, gelanggang badminton, pingpong, skuasy, dewan bankuet, mesyuarat bilik, Spa, bar dan kafe

3) Matrix Global Schools

- Dibina dengan  struktur yang unik mengikut gaya klasik Sekolah Kolonial British, dilengkapi dengan kemudahan dan kurikulum untuk menampung 2,500 pelajar tempatan dan luar negara
- Ia terdiri daripada Sekolah Swasta Matrix, Sekolah Antarabangsa Matrix dan Antarabangsa Matrix Pra Sekolah.

4) Sendayan X-Park

- Pusat sukan dengan aktiviti seperti ATV, Go-Kart, flying fox, paintball, memanah, gelanggang futsal, gelanggang badminton dan padang memandu

5) Merchant Square

- 163 unit pejabat kedai melengkapkan Carnelian Park, sebuah taman awam yang dibina oleh pemaju dalam kawasan komersial untuk komuniti - Dilengkapi dengan tanah rizab 6.4 ekar untuk pembangunan pusat beli-belah kejiranan pada masa hadapan


Kesemua kemudahan ini telah siap sepenuhnya. Jadi kalau dah duduk kat sini nanti, mudah nak keluar pergi beli barang, mudah nak beriadah bersama keluarga, ada sekolah berhampiran, ada stesen minyak, ada tempat makan seperti bazar dan macam-macam lagi. Pendek kata mudah la kita nak menjalani kehidupan dekat sini.

Pembangunan di Tiara Sendayan tidak perlu diragui lagi kerana kawasan ini merupakan dari pemaju Matrix Concepts yang mempunyai rekod prestasi kukuh sebagai pemaju Tiara Sendayan. Ha,  u guys boleh balik rekod jualan fasa sebelumnya telah dijual sepenuhnya sejak 2018 tau, ini membuktikan bahawa kediamanya diterima dengan baik. 


Sekarang tibalah masa bagi Matrix Concepts untuk memperkenalkan Kediaman Parcel Terakhir Di Tiara Sendayan. Siapa yang membeli kediaman di sini akan dapat menikmati persekitaran yang dikelilingi pemandangan yang menghijau. Berdasarkan kisah kejayaan fasa sebelumnya merupakan bukti bahawa pihak Matrix Concepts menyediakan kediaman yang terbaik serta memahami keperluan pasaran untuk menjadikannya projek yang berjaya dan sangat diterima baik oleh orang ramai. 


Jadi buat sesiapa yang ingin memiliki kediaman impian, inilah peluang terakhir untuk menjadi sebahagian daripada komuniti Tiara Sendayan kerana :

a) kediaman “landed” terakhir di Tiara Sendayan
b) Tiada lagi 1 atau 2 tingkat pada masa hadapan.
c) Ini adalah peluang terakhir untuk memiliki siri rumah tiara.
d) Presint akhir ini dilengkapi dengan ruang hijau yang luas di dalam presint
e) Berdekatan dengan kemudahan

Ha, apa tunggu lagi. Jika berminat ayuh daftar sekarang. Boleh layari https://tiarasendayan.com/



Post a Comment

6 Comments

  1. Project baru ke ni?
    Berbaloi jugak projek ni, harap2 are promosi yg hebat2

    ReplyDelete
  2. Menarik. Memang menarik. Ramai yang suka dan dah beli rumah kat Tiara Sendayan.

    ReplyDelete
  3. Project baru ke ni?
    Berbaloi jugak projek ni, harap2 are promosi yg hebat2

    ReplyDelete
  4. Rumah yang cantik bagi kita harga berpatutan dengan lokasi yang strategik dan kemudahan semua dah lengkap...

    ReplyDelete
  5. semua kemudahan di telah tersedia , menarik sangat

    ReplyDelete
  6. Cantik cantik design rumah dekat Tiara Sendayan ni. Facilities pun banyak, Sesuai sangat untuk yg da bekeluarga nak rumah yang besar n selesa pada harga berpatutan

    ReplyDelete