Ecolite Collagen Bird's Nest Drink Tampil Berwajah Baru Dengan 3 Pilihan Perisa

Ecolite Collagen Bird's Nest Drink Tampil Berwajah Baru Dengan 3 Pilihan Perisa | Assalamualaikum semua.. Dah tua-tua ni memang kena extra effort sikit kan untuk jaga kecantikan dan kesihatan. Bukan apa, time ni dah start nampak segala garis-garis kedutan dah. Baru-baru ni pun sis ada buat Skin Analysis, hasilnya ternyata kulit sis kekurangan kolagen. Adusss... nampaknya kena start consume kolagen ni. Nasib baik la ada Ecolite Collagen Bird's Nest Drink di pasaran.


Masa sis duk usha Ecolite Collagen Bird's Nest Drink ni, rupanya kini Ecolite Collagen Bird's Nest Drink dah berwajah baru laaa.. Kalau dulu sis selalu beli yang dalam botol kaca ni. Rasanya korang pun mesti selalu nampak ada jual di kedai serbaneka kan. Tapi sekarang Ecolite Collagen Bird's Nest Drink dah ada dijual dalam bentuk pouch. Wahh, syioknya ada minuman 'Beauty in Pouch'. Actually semua masih sama cuma tukar packaging je. Lebih convenient la kalau dalam pouch macam ni sebab lebih ringan dan mudah nak bawa ke mana-mana. Kalau dulu yang dalam botol kaca tu ghisauuu weii, takut pecah.. hehe

Packaging Ecolite Collagen Bird's Nest Drink lama dalam botol

Packaging Ecolite Collagen Bird's Nest Drink baru dalam pouch

Kalau dah nama 'Collagen Bird's Nest Drink', dah tentu-tentu la kandungan utama dia kolagen dan juga sarang burung. Ecolite Miuman Sarang Burung ni dihasilkan daripada sarang burung asli dan juga kolagen Peptide (ikan) dengan menggunakan teknologi canggih terkini dan resipi tradisional. Ia mengandungi asid sialik, karbohidrat yang terdapat dalam sarang burung. Ha, memang bagus la untuk kecantikan dan kesihatan terutama bagi kaum wanita yang sentiasa nak tampil awet muda. Bukan tu je, minuman ni juga sesuai untuk semua generasi tau.


Dari segi rasa pula, memang tak perlu risau sebab memang sedap. Siap ada ketulan-ketulan sarang burung tau. Bagi yang tak pernah rasa sarang burung ni dia macam jeli tu je. Air minumannya pula rasa manis sebab ada kandungan 'Cane Sugar' dan 'Rock Sugar'. By the way, Ecolite Collagen Bird's Nest Drink ni ada 3 pilihan perisa. Boleh pilih sama ada nak yang Original, Longan ataupun Rose Lychee.


Sis dah try ketiga-tiga perisa, so kalau korang tanya mana satu yang sis paling suka of course la Rose Lychee. Yang ni perisa baharu tau. Rasanya bukan sahaja sedap malah ada bau wangi macam sirap bandung tu. Nak lagi sedap, simpan dulu dalam peti sejuk, minum yang sejuk lagi ummpphhh.. Ahaa, amalkan 1 pouch sehari memang dah cukup untuk keperluan awet muda. Jangan risau, Ecolite Collagen Bird's Nest Drink ni ada sijil Halal tau.


Oh ya, bagi yang tanya macam mana nak dapatkan Ecolite Collagen Bird's Nest Drink ni, boleh la pergi ke outlet Guardian yang berhampiran. Harga bagi 1 pouch adalah RM5.00 per pek manakala kalau nak beli 1 cluster (6 pek) hpun boleh. Tapi kalau nak lebih jimat, pergi la time Guardian buat SALE. 


So guys, kalau nak amalkan minuman kolagen dan sarang burung dengan mudah, boleh dapatkan Ecolite Collagen Bird's Nest Drink, minuman 'Beauty in Pouch' dengan 3 perisa pilihan. Boleh la kita sama-sama awet muda selalu.. hehe

Untuk info lanjut boleh rujuk :

Post a Comment

0 Comments