Pelancaran Garden of EDEN New Hydra Range Beri Kelembapan Sehingga 72 Jam

Pelancaran Garden of EDEN New Hydra Range Beri Kelembapan Sehingga 72 Jam | Assalamualaikum semua.. Pernah dengar tak produk penjagaan wajah jenama Garden Of EDEN?? Rasanya semua tahu kan. Oh ya, kini Garden Of EDEN ada melancarkan produk range terbaru mereka tau. Sis teruja sangat bila dapat tahu berita ini dan lebih menggembirakan apabila sis menerima jemputan ke majlis istimewa sempena Pelancaran Garden of EDEN New Hydra Range yang dapat memberi kelembapan pada kulit sehingga 72 jam. Excited weiiii nak share dengan korang..



Untuk pengetahuan korang, Garden of EDEN merupakan jenama buatan Malaysia sejak tahun 2000 untuk produk penjagaan wajah dengan kandungan bahan 100% berasaskan tumbuhan yang disahkan halal dan selamat dari segi dermatologi bagi menyasarkan untuk memperbaiki keadaan kulit seperti pigmentasi, kering, kulit kusam dan sensitif, kulit penuaan, kulit berminyak dan berjerawat serta parut. Namun atas permintaaan pengguna setia yang mahukan versi krim dan gel Serum maka terhasillah Garden of EDEN New Hydra Range yang terdiri dari :

💘 ROSA T Anti-Acne Hydra Gel
💘 GRAPE E Anti-Aging Hydra Cream
💘 ROSA E Brightening Hydra Cream
💘 PRIMROSE E Radiant Hydra Cream


Lebih daripada sekadar penghidrat tahan lama sehingga 72 jam, ketiga-tiganya krim hydra baru dan satu gel hydra adalah dirumus khas dengan 95% dipacu hasil bahan asal semula jadi untuk memenuhi pertumbuhan permintaan pelanggan untuk penjagaan kulit semulajadi yang membantu mengurangkan pigmentasi kulit dengan ketara, meratakan tona kulit, melambatkan tanda-tanda penuaan, menghidupkan semula kusam dan kulit kelihatan letih dan normalkan berminyak dan kulit berjerawat.


Apa yang menjadikan produk Hydra Range begitu unik ialah asid hyaluronik 8 saiz berbeza yang inovatif, yang pertama seumpamanya yang akan dilancarkan oleh jenama penjagaan kulit Malaysia, yang menarik dan mengunci kelembapan jauh ke dalam kulit, lapis demi lapis. Kesan penghidratan ini dipertingkatkan lagi dengan satu lagi bahan penggalak lembapan, sakarida isorate (Pentavitin), terbukti secara klinikal kekal di dalam kulit sehingga 72 jam walaupun selepas dicuci. bersama-sama dengan Niacinamide (Vitamin B3), bahan kecantikan yang paling dicari untuk meningkatkan kelembapan, kulit serta-merta dipadamkan, menguatkan penghalang kulit, mencegah kehilangan lembapan. Apa pun keadaan kulit, kulit akan mendapat manfaat daripada ect penghidratan yang kekal dengan penggunaan biasa.



ROSA T Anti-Acne Hydra Gel


ROSA T Anti-Acne Hydra Gel (ROSA T Gel Hydra Anti-Jerawat) dihasilkan dengan prebiotik, untuk mengimbangkan semula mikrobiom kulit. Pengguna yang mengalami masalah jerawat pasti akan mendapat manfaat melalui pendekatan dalam pengurusan jerawat menggunakan prebiotik, a-glucan oligosakarida, gula semulajadi untuk selektif menggalakkan pertumbuhan sihat mikrob mesra kulit sambil mengehadkan pertumbuhan bakteria berbahaya pada kulit berjerawat. 


Prebiotik meningkatkan pertahanan kulit terhadap jerawat bakteria menggalakkan kulit yang sihat, mengurangkan jerawat, dan kulit bebas jerawat, secara semula jadi. ini produk hydra datang dengan kesihatan kulit yang lain ekstrak daripada manggis, kayu manis, halia dan akar Burnet, semuanya kaya dengan tanin semula jadi, antioksidan dan anti-bakteria untuk meminimumkan liang-liang, mengurangkan kulit berminyak dan kemerahan.


GRAPE E Anti-Aging Hydra Cream


GRAPE E Anti-Aging Hydra Cream (Krim Hydra Anti-Penuaan GRAPE E) sangat berbaloi dan dijangka akan menjadi kegemaran bagi mereka yang mencari krim anti-penuaan. Ia mempunyai bahan yang sangat best untuk anti-penuaan tau. Antara kandungan bahannya seperti Vitamin A, C, anti-penuaan klasik sepanjang masa, E, B3 (Niacinamide) dan B6, serta makanan super Goji Berry dan Minyak Biji Anggur - pek antioksidan yang kuat untuk meneutralkan radikal bebas, menguatkan penghalang kulit, melindungi dan meningkatkan kolagen, menganjalkan kulit dan melambatkan mengurangkan tanda-tanda penuaan, mengembalikan rupa awet muda. Selain itu, produk ini juga ada mengandungi ekstrak Silver Vine untuk memberikan tambahan kecerahan kulit. Serius cakap kandungan bahan Serum Anti-Penuaan GRAPE E yang dinyatakan di atas merupakan perlindungan sempurna untuk kulit. 



ROSA E Brightening Hydra Cream


ROSA E Brightening Hydra Cream (Krim Hydra Pencerah ROSA E) sangat sesuai untuk pengguna ROSA E Pigmentation Serum atau untuk mereka mencari pelembap yang berkesan sepanjang hari dengan kebaikan pencerahan kulit. Krim Hydra Pencerah ROSA E mengandungi kulit semulajadi pencerah Vitamin C, Bunga Raya, timun dan mulberi ekstrak yang disahkan secara klinikal untuk mengurangkan melanin dan pigmentasi sebelum, semasa dan selepas melanogenesis. Seperti Krim Hydra Anti-penuaan GRAPE E (seperti yang dinyatakan di atas), Krim Hydra Pencerah ROSA E juga diperkaya dengan ekstrak Silver Vine untuk memberikan kulit kelihatan glowing yang jelas sambil menegangkan dan menganjalkan.



PRIMROSE E Radiant Hydra Cream


PRIMROSE E Radiant Hydra Cream (Krim Hydra Radiant PRIMROSE E) adalah penyelesaian untuk kulit yang sangat kering, kusam dan kurang berkilat. Krim ini memberi penghidratan muktamad dan mengandungi dos yang besar untuk humektan seperti 8 jenis Asid Hyaluronik, Saccharide Isomerate (Pentavitin) dan gliserin semulajadi yang menarik lembapan ke dalam kulit memulihkan kulit sensitif kering kepada memberikan cahaya semula jadi yang lembut. 


Produk ini diformulasikan dengan mentega shea tambahan dan koloid pelindung kulit oat kaya dengan seramida regeneratif kulit untuk penghalang kulit membaiki dan kulit lebih lembut dan licin. Herba glow cream ni mengandungi bahan-bahan penambah tenaga daripada caper putik bunga, akar mawar dan ekstrak daun mulberi yang membantu meningkatkan tenaga selular dengan meningkatkan bilangan
mitokondria yang memberikan kuasa kepada sel kulit, memberi tenaga dan mengecas semula kulit yang letih dan kusam. bertenaga, kulit kembali bersinar dan berseri semula jadi.


Pengalaman Ketika di Pelancaran Garden of EDEN New Hydra Range


Ahaa, dah berkenalan dengan produk Garden of EDEN New Hydra Range, meh sis kongsikan pula pengalaman ketika di majlis pelancaran. Suasana di Glasshouse Seputeh, Bangsar memang meriah dengan tema Earth iaitu Eggshell, Nude dan juga Khaki. Masing-masing menggayakan pakaian mengikut tema dan kelihatan cantik semuanya. Sis pun tak kurang juga menggayakan outfit sesuai dengan tema.


Sebelum majlis bermula, sis sempat membuat Skin Analysis. Jujur sis cakap dah lama sis tak buat Skin Analysis dan dah tak tau apa kondisi terkini kulit sis sejak berusia 40-an ni. Bila ternampak je ada kaunter Skin Analysis, terus sis ambil peluang untuk try. Hasil dari pemeriksaan ternyata kulit sis kekurangan kolagen, pigmentasi dan dah ada garis-garis kedutan. Hurm, patut la kulit sis tak nampak glowing. Nampaknya kena pakai produk Garden Of EDEN ni.. ahakkk.


Next aktiviti sis sempat juga mencuba produk Garden of EDEN di bahagian Experiential Table. Ha, time ni la nak cuba try test produk terbaru dari Garden of EDEN iaitu new Hydra Range kan. Sis berkenan dengan ROSA E Brightening Hydra Cream sebab sis ada masalah jeragat. Serius wei, first time try sis dah jatuh cinta dengan tekstur dia yang lembut dan mudah menyerap ke dalam kulit serta tak rasa melekit pun. Bau dia pulak, perghhh wangi gilerrr. 


Sebelum balik, sis dapat special bookmark dengan ada tulisan calligraphy nama sis. Cantik kan, pandai adik Aqilah ni buat. Dah la cantik orangnya, berbakat pula tu. Thank you awak. Boleh buat kenangan. Selain dari tu, seronok datang ke majlis ni sebab dapat jumpa kawan-kawan. Ramai juga yang sis kenal datang ke majlis ni. So, harus la ada gambar selfie bersama kannnn. 



Ok lah... Secara keseluruhannya,  memang happening giler datang ke majlis Pelancaran Garden of EDEN New Hydra Range yang menawarkan empat produk hidra kecantikan bersih yang berbeza kepada pengguna yang arif dengan janji penghidratan kulit yang berterusan serta faedah peningkatan yang ketara pada keadaan kulit mereka sama ada warna kulit tidak sekata, penuaan kulit, kulit letih dan kusam atau kulit berminyak dan berjerawat.


Jadi buat pengguna yang mencari produk untuk penjagaan wajah, boleh la usha  Garden of EDEN New Hydra Range dan nikmati krim licin seperti sutera dan gel yang diselitkan dengan haruman minyak pati dan kesejahteraan. Rangkaian Hydra boleh didapati di Watson, Guardian, Health lane family pharmacy, Alpro pharmacy, AEON Wellness, dan semua farmasi terkemuka seluruh negara.


Post a Comment

0 Comments