Selamat Tahun Baru 2024

Selamat Tahun Baru 2024 | Assalamualaikum semua.. Yuhuuu guysss, Selamat Tahun Baru 2024. Alhamdulillah, sis bersyukur sangat sebab masih lagi bernafas di muka bumi ini. Cepat betul masa berlalu kan. Rasanya macam masih baru lagi sis melangkah ke tahun 2023, tup tup dah masuk ke tahun 2024 pulak. 



Azam Tahun Baru 2024


Macam biasa la, bila masuk je tahun baru mesti orang tanya pasal Azam kan. Eh, Azam ni bukannya nama boyfriend sis tau malah bukan orang juga. Maksud sis, Azam ni merupakan keinginan ataupun matlamat yang ingin dicapai pada masa depan. Tak kisah la keinginan tu dari segi kewangan, kesihatan atau apa jua bergantung kepada individu tu sendiri. 

Macam sis sendiri pun ada juga Azam untuk tahun 2024 ni tapi sebenarnya azam tu di bawa dari tahun 2023 dan tahun sebelum-sebelumnya... opsss, macam tu pun boleh ke??? Harus la boleh dekkkk, sebab boleh kan. Selagi keinginan tu belum tercapai, selagi tu kita berazam dan azam sis adalah untuk KURUS..Ahakkksss.. 

Ok, tadi dah mention Azam untuk diri sendiri kan. Untuk blog My Lovely Bee pulak, Azam sis pada tahun ini adalah untuk lebih rajin dan berkongsi lebih banyak cerita untuk pembaca sis. Harap-harap mood tahun 2024 ni takde la kelaut selalu. Bukan apa, bila kelaut ni mula la Vitamin M merebak dalam diri. Adoiiii... 


Korang pulak macam mana? Apa Azam tahun baru 2024 ni? Ke sama je macam sis, carry forward azam 2023?? hehe. Apa pun, semoga 2024 akan membawa lebih banyak kenangan indah buat semua 

❤️ Good Bye 2023 dan Hello 2024 ❤️



Post a Comment

2 Comments

  1. Selamat tahun baru 2024 . Semoga segala azam tahun baru dipermudahkan

    ReplyDelete