Seoul Garden

21.6.12

Aduh...Tiba-tiba terasa teringin nak makan kat Seoul Garden. Maklum la dah lama tak pegi makan kat situ.. Aku ni memang suka makan kat Seoul Garden.. Best Sangat.. Buktinya, tengok gambar ni....

Seoul Garden
Seoul Garden

Seoul Garden
Kat Seoul Garden ni boleh main masak-masak..hehe

Seoul Garden
Seoul Garden bersama officemate

Seoul Garden
Seoul Garden bersama Azean

Seoul Garden
Seoul Garden bersama Deana

Seoul Garden
Seoul Garden bersama adikku

Seoul Garden
Seoul Garden bersama kawan sekolah ku

Seoul Garden
Seoul Garden bersama kawan-kawan

Seoul Garden
Seoul Garden bersama adik2ku

Seoul Garden
Seoul Garden bersama adikku

Sape-sape yang nak makan kat Seoul Garden sila rujuk harga kat bawah ni...
sekali pergi pasti nak datang lagi

Seoul Garden
Seoul Garden IOI Mall Puchong

Seoul Garden
Seoul Garden IOI Mall Puchong

p/s : Abdull Khair & Nor Hidayah, bila nak pegi Seoul Garden lagi?? hehehe



You Might Also Like

5 ♥ Surat Cinta ♥

  1. da genap setahun kita makan kt seoul garden dlu kan..so ape ag kak, kita pow org tu makan lak nak..hehe

    ReplyDelete
  2. haah la...masa tu besday dayah kan...akk pun dah lama tak makan kat sana

    ReplyDelete
  3. ha'ah..sama la ngn ktorg..awal tahun ari tu je g mkn..pastu x dah..

    ReplyDelete
  4. xpernah mkn sn lg.. tp mmg teringin jgk sbb kwn citer best....

    ReplyDelete
  5. Cik tom, mmg best.. sy slalu pegi yg dekat IOI mall puchong..

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe