Nak Jawap Apa??

19.10.12


Hola semua
Esok saya akan pulang ke kampung kerana ada kenduri.
2 kenduri pulak tu..
mesti busy gile.
maklumla, dua2 kenduri tu kat rumah mak sedara
kiranya kena jadi org kuat la..

Tak kesah la kan
yang penting dapat berkumpul dengan sanak saudara
tak kira jauh atau dekat.
Tapi dalam pada duk berkumpul tu, mesti ada yang bertanya 
soalan cepu emas :

"Bila nak kawin?"

Adoi, apa nak jawap yek...huhu





p/s : calon dah ada tapi bila tarikhnya x tau...


You Might Also Like

19 ♥ Surat Cinta ♥

  1. err...itu soalan yg paling susah kan..lagi susah dari SPM! lol~

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. JAWAB JER,TGGU SERU..HIHI

    KAK BUI PUN PEMINAT SETIA DRAMA ADAM DAN HAWA..^_^

    ReplyDelete
  4. kalau sy, sy akan jawab "esok, jangan lupa datang ye" haha :D

    ReplyDelete
  5. betul tu ...hihihikkk mesti soalan itu juga..
    kalau jue lagi memang hari2 balik kampung..adoi mau nya...buat2 senyum.

    kalau kenduri..jue pilih keluarga je..kalu kenduri jiran...fikir dulu 5x

    ReplyDelete
  6. jawap ler balik, ada calon terbaik utk saya tak! hehehe

    ReplyDelete
  7. @Kesuma Angsana tak pun ckp ngan makcik tu " makcik sponser la..hihi".. ok tak?

    ReplyDelete
  8. jawab ta lama lagi , inshallah sampai la tarikh too , hehehhe

    ReplyDelete
  9. jawap jerr...bila2 masa jer....hihihi

    ReplyDelete
  10. @Cikgu Ma bila2 masa jer tp tok kadi pulak busy...hihi. boleh tak?

    ReplyDelete
  11. jawab : belum tiba masa lagi hehehe

    bila nk kawin?hehe

    ReplyDelete
  12. @D i n jawab : belum tiba masa lagi...hihi

    #itu ler jawapannyer...

    ReplyDelete
  13. kita pn selalu dpt soklan cepumas tu , busan tau . haha :P

    ReplyDelete
  14. @shiyda haha...bukan stakat busan tp dah blank coz dah x tau nak jawab apa..

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe