Pagi Isnin Yang Malang

1.10.12

Hola semua,
hari ni nak citer sket pasal pagi Isnin yang malang ni
pagi td lebih kurang kul 6am, bilik sy kena masuk air
huhu...abis basah
tp naseb baik cepat sedar, kalu tak mungkin dah banjir kot dalam bilik
  
laluan air masuk
kasi zoom sket
titisan air
titisan kecil tapi banyak
terpaksa lapik plastik
kuningnyer air, macam air k*****g (hihi)

abis katil ku..huhu


 Adoi, apa la nasib
kena panggil maintenance la
diorg kata pelampung dalam tangki kat atas bilik dah rosak
tu sebab air melimpah & masuk ikut celah2 siling
apalagi, kena la repair
bayor la RM 70.00
seb baik tak mahal
huhu




You Might Also Like

5 ♥ Surat Cinta ♥

  1. sib baik rm70 je...xde mahal sgt..hee

    ReplyDelete
  2. @CIK TOM haah, tu pun lepas mintak diskaun..kalu tak diorg cas RM 100

    ReplyDelete
  3. pelampon tank air rosak habis melimpah air kalau camtu.

    igatkan sebab hujan tadi . :)

    ReplyDelete
  4. @D i n tu la.. masa sedar tu jenguk jugak tingkap. x hujan pun kat luar..

    ReplyDelete
  5. @D i n tu la.. masa sedar tu jenguk jugak tingkap. x hujan pun kat luar..

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe