CABARAN 30 HARI | HARI 3 : SESUATU YANG MENGUATKAN ANDA

3.9.14

Hola semua,

Cabaran 30 Hari | Hari 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Anda | Bila sebut je sesuatu yang menguatkan diri ni, musti la "MAKAN".. dalam entri Cabaran Hari 1 dan Cabaran Hari 2 pun ada mention yang iollsss kuat makan kan. hehe...

CABARAN 30 HARI | HARI 3 : SESUATU YANG MENGUATKAN ANDA

Ni dah kenapa, Cabaran 30 Hari takkan semua pasal makan... hahaha. Tapi nak buat camne kan. Dah memang termaktub yang diri ini kuat makan... Lagipun tajuknya kan Sesuatu Yang Menguatkan Anda. HA, ape lagi kompom la makan kan. Dalam sehari mesti kena makan nasi or something yang berat. Kalau tak, semua benda serba tak kena. Lutut ni pun rasa goyang jek.. Kalau kat ofis lagi ler, trus jem pale otak... haha.. mesti korang tak percaya kan. Nampak je cam tak gemuk tapi kalau timbang, mau meletop penimbang tu. hahahaha...

Diet?? uishhh, dah berkali-kali sebut nak diet tapi hampessss... memang tak menjadi ler. Sehari dua jek semangat, pastu melantak balik. Tambah2 lagi kalau tension, lagi macam-macam nak makan. Bak kata pepatah iollss, 'Ada makanan, ada senyuman'... ehhh... gitu plak ekk... hahahahaha


Cabaran 30 Hari











You Might Also Like

24 ♥ Surat Cinta ♥

  1. Hahaaa.. maka nasi boleh kuatkan tenaga.. ok!!

    ReplyDelete
  2. Boleh tahan geng² kbba ni, kuat makan semuanya haha :D

    ReplyDelete
  3. Hahahahahha dikbee tak habis2 dengan makan.. tapi ok lah badan still slim melim.. iolss jeles okeh...

    ReplyDelete
  4. haha. nampak dekat situ kuat makannya dikbee ni.

    ReplyDelete
  5. sokong3..ada makanan ada senyuman..hehe

    ReplyDelete
  6. Hahaha makanan pun salah satu penguat ena... kalau ena stress mesti ena makan banyaj2

    ReplyDelete
  7. hahaha..jawapan yang tepat...kalau tak makan macam mana nak kuat kan...hehehe

    ReplyDelete
  8. Xde rezki,makanan mmg xkuat la kite nak hidup..dah jd sunnah alam kene makan tuk kuat!haha alhamdulilahh *likee!!

    ReplyDelete
  9. Makanan penyumbang tenaga.. Dari tenaga, kuat la kita ya.. Hehe..

    ReplyDelete
  10. Takde makanan takde senyuman eeeh

    ReplyDelete
  11. hihi... sedap makan pun sumber kekuatan juga kan..

    ReplyDelete
  12. Makanan penguat dan penambah tenaga jugak :D

    ReplyDelete
  13. All d best utk cabaran 30 hari

    ReplyDelete
  14. makan lagi! waaa, sedapnya spagheti tuh!

    ReplyDelete
  15. Itu mestilaa dikbee, ..makan selagi boleh kan. Kuat sungguh emmm..

    ReplyDelete
  16. hahaha...kemainnnn! sama la kita.. hehe

    ReplyDelete
  17. mmg kuat makan je la dikbee. hehehe

    ReplyDelete
  18. Okeh jeles pic gerak2...mencik..
    Ehhh geng qaseh ea makan byk tak gemuk2,ada cacing ea dlm perut hahahha

    ReplyDelete
  19. Spagetti.. sedapnya. Saya suka tambah cili padi.. Best

    ReplyDelete
  20. Sebut pasal makan memang naik berat badan ni

    ReplyDelete
  21. haa cer tgk kat sini ade menu menarik http://yz-bamboo.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe