Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2015 1436H Malaysia

17.6.15

Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2015 1436H Malaysia | Esok iaitu Khamis 18 Jun 2015 bersamaan 1 Ramadhan 1436H, seluruh umat Islam akan memulakan ibadah berpuasa. Jadi marilah kita sama-sama menunaikan ibadah puasa ini dengan penuh keinsafan dan mendekatkan diri kepadaNya. Jangan pulak ada yang puasa 'yang yok' ye. Tengah hari dah bukak periuk. Sekeh karang...

Sempena bulan puasa ni, meh sini aku kongsikan dengan korang kat mana nak tengok Jadual waktu berbuka puasa dan imsak 2015 1436H Malaysia. Walaupun ada jugak disiarkan di TV dan radio, kadang-kadang mana la kita sempat nak dengar kan. Tapi takpe, sekarang dah mudah dah, telefon kan ada. Bukak je internet, semuanya dihujung jari. 

Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2015 1436H Malaysia


1. Buka laman web www.e-solat.gov.my

2. Klik butang tengah tu Takwim Berbuka/Imsak
Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2015 1436H Malaysia

3. Sila pilih Negeri dan Kawasan yang diingini --> klik CARI

Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2015 1436H Malaysia

4. Paparan Jadual waktu berbuka puasa dan imsak 2015 1436H Malaysia mengikut kawasan yang anda pilih akan keluar seperti ini.

Negeri Selangor - Zon 1 
Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2015 1436H Malaysia

Negeri Selangor - Zon 2
Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2015 1436H Malaysia

Semoga entri Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2015 1436H Malaysia ni dapat menjadi membantu korang. Selamat berpuasa semua...



You Might Also Like

4 ♥ Surat Cinta ♥

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe