KURUS DAN BERTENAGA DENGAN JUS LENTIK DARA

17.10.17

KURUS DAN BERTENAGA DENGAN JUS LENTIK DARA | Assalamualaikum semua.. Sejak dua tiga menjak ni memang selera makan menjadi-jadi. Tak tau la saka mana yang ikut ni Asyik nak makan je. Aritu lepas raya dah elok turun berat, ni naik balik dah. Memang terasa badan pun berat sebab tiap kali naik rumah semputttt... Macam mana la nak kurangkan selera makan ni ekk. Ha, mujur la ada produk yang kini meletop-letop di pasaran. Nak tau produk apa?? Ha, nama produk ni Lentik Dara. Tudiaaa, dengar nama pun dah terasa aura kurus. Tu belum guna lagi. Mesti kesan sehebat namanya. Wow.. just wow... 

Kurus Dan Bertenaga Dengan Jus Lentik Dara
Majlis Pelancaran Lentik Dara Bersama Duta Rasmi Elly Mazlein

Macam mana aku tau pasal produk ni? Of course la dari owner produk ni sendiri iaitu Puan Wan Ifa. Seorang yang kecil molek dan cantik serta peramah, beliau telah berkongsi dengan lebih lanjut mengenai khasiat dan keberkesanaan produk ni. Menurut Puan Wan Ifa, dia sendiri tidak menyangka produknya akan mendapat sambutan yang menggalakkan memandangkan produk ini boleh dikatakan baru setahun di pasaran. Ini mungkin kerana kandungan makanan sunnah seperti kurma, madu dan delima serta kologen ikan salmon dan acai yang mampu memberikan khasiat kepada tubuh badan untuk kecantikan luaran dan dalaman.

Kurus Dan Bertenaga Dengan Jus Lentik Dara
Pengasas Lentik Dara Puan Wan Ifa


KHASIAT JUS LENTIK DARA


Kurus Dan Bertenaga Dengan Jus Lentik Dara
Khasiat Jus Lentik Dara

💋 Mencegah Penyakit
Mengelakkan & membantu mencegah penyakit berbahaya seperti jantung, asma/ pernafasan, kanser payudara/ prostat, parkinson, saraf/ gaot, masalah keputihan, ekzema, masalah cacing, buasir, diabetis, darah tinggi, tulang/ osteoporosis, kidney stone, batuk, strok & kerosakan gigi

💋 Membakar Lemak
6x membakar lemak, membuang toksin & racun di dalam badan

💋 Berkesan di tempat bermasalah
Fokus pada tempat-tempat lemak senang berkumpul terutama sekali perut, lengan, pinggul dan bawah dagu

💋 Kawalan Permakanan
Mengawal nafsu makan, sentiasa kenyang & sentiasa bertenaga

💋 Kulit yang sihat
Memutihkan & melembapkan kulit serta mampu merawat kulit dari jerawat, parut, kedutan & luka

💋 Menjadikan tubuh badan sihat
Berkesan untuk menyekat gula & karbohidrat serta meningkatkan imunisasi badan dan melancarkan peredaran darah


Yaaa Ampunnn... patut la produk ni meletop-letop di pasaran. Rupanya banyak khasiat yang terkandung dalam botol Lentik Dara ni. Patut laris di pasaran sampai artis pun guna. Nak tau sape? ha, artis yang guna produk Lentik Dara ni adalah Elly Mazlein a.k.a Kak Lina Pom Pom. Sape tak kenal dengan penyanyi dan pelakon yang sentiasa cantik dan cun melecun walaupun dah mempunyai seorang anak ni. Tapi mesti korang cakap, "Eleh Kak Lina tu dah memang cantik buat apa nak guna produk dah"... Amboi amboiiii, tak de lesen betul mulutttt.. Iye, memang diakui dia dah cantik tapi cantik kalau tak jaga akan jadi mak esah jugak weiii. Lagipun dalam usia yang semakin meningkat ni kena la mencegah sebelum terlambat. Kang kalau dah gemuk lagi susah. 

Kurus Dan Bertenaga Dengan Jus Lentik Dara
Elly Mazlein bersama Puan Wan Ifa

Kurus Dan Bertenaga Dengan Jus Lentik Dara
Cantiknya Elly Mazlein a.k.a Kak Lina

Menurut Elly Mazlein sendiri, produk Lentik Dara ni dapat membantu mengawal selera makan dan memberi tenaga walaupun sibuk dengan tugasan seharian tambahan pula sekarang beliau tengah busy shooting. Pastu nak jaga anak lagi. Tapi memang aku salute la dengan Elly Mazlein ni, cantikkkk.. Tu sebab beliau dilantik menjadi Duta produk Lentik Dara ni sebab dia sendiri pun mengambil produk ini sebagai supliment harian. Ha, jangan ingat duta tak guna produk tauuuu... Cayalah Kak Lina.

Kurus Dan Bertenaga Dengan Jus Lentik Dara
Sessi Menandatangi Poster

Kurus Dan Bertenaga Dengan Jus Lentik Dara
Orang Kuat Lentik Dara

Oh ya, produk ni walaupun nama Lentik Dara, tapi orang perempuan yang dah bergelar isteri dan juga lelaki pun boleh minum juga. Jangan risau, takde maknanya lelaki akan bertukar jadi perempuan lepas minum Lentik Dara ni. hahaha... Sebenarnya produk ni jenama je Lentik Dara tetapi khasiatnya bagus untuk kesihatan dalaman bagi kaum wanita dan lelaki terutama korang-korang yang sentiasa sibuk dengan aktiviti seharian. Then kalau guna secara berterusan, boleh jadi kurus tau sebab banyak testimoni pengguna yang kata berat mereka dah turun. Haaa... baru la melentik kannnn.

Kurus Dan Bertenaga Dengan Jus Lentik Dara
Jus Lentik Dara

So, kalau korang ada masalah berat badan, lemah, lesu dan sentiasa penat dengan tugasan seharian boleh amalkan minum Lentik Dara. Amalkan pengambilan pagi dan malam supaya terus bertenaga. Dikatakan lebih 100,00 botol terjual sejak diperkenalkan meliputi pasaran serata asia tenggara iaitu di Malaysia, Brunei, Indonesia, Singapura dan juga Thailand. Apapun, buat korang yang berminat bagi mendapatkan maklumat lanjut mengenai produk ini, boleh rujuk di bawah :

Harga :

RM75 
(Semenanjung Malaysia)

RM80
(Sabah & Sarawak)

Website : 

Alamat :
Ayeden Rizqi Empire Sdn bhd
Excella Business Park,
Unit A-4-1, 4th Floor,
Jalan Ampang Putra,
Taman Ampang Hilir,
55100 Kuala Lumpur

Telefon : 
03-42179300
















You Might Also Like

0 ♥ Surat Cinta ♥

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe