Testimoni LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima Buat Sis Jatuh Cinta

8/14/2021

Testimoni LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima Buat Sis Jatuh Cinta | Assalamualaikum semua.. Masih ingat tak perkongsian sis mengenai produk LAMEEYS Colla-genic dengan Jus Delima tempoh hari? Sedar tak sedar dah 2 kotak dah sis amalkan produk ni. Percaya tak LAMEEYS ni berjaya membuatkan sis jatuh cinta dengan diri sis dan seperti yang sis janjikan dalam artikel sebelum ni, sis akan kongsikan testimoni sis sendiri.


Oh ya, mungkin ada di antara korang yang baru baca artikel ni ataupun baru pertama kali tahu mengenai LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima. Untuk pengetahuan korang produk LAMEEYS (sebutan La-Miss) ni dihasilkan melalui teknologi Korea di mana ia diformulasikan dengan peptida kolagen marin yang bertekstur lebih halus unuk membantu menangani masalah kesihatan dan kecantikan para wanita. Dari segi kandungan bahan dan kelebihan produk ini korang boleh baca lebih lanjut di artikel sis sebelum ni.



Honestly sis cakap, sis suka sangat dengan produk LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima ni. Sehari tak makan rasa tak lengkap tau. Kalau kena keluar ke mana-mana pun sis akan pastikan dalam beg sis ada beberapa sachet LAMEEYS. Mujur la saiznya kecil dan mudah nak di bawa ke mana-mana. Dari segi rasa pula, biasa kalau sebut jus delima mesti rasa masam kan tapi tidak pada LAMEEYS ni, rasa dia sedap tau. Rasa manis-manis buah gitu. Nak makan pun senang. Just koyakkan je sachet tu dan terus boleh minum. Mujurlah sekali makan 1 sachet je. Kalau tak, mau sis habiskan semua sebab sedap.


Peringkat permulaan iaitu 7 hari pertama, sis amalkan makan LAMEEYS 2 kali sehari iaitu 1 sachet sebelum sarapan pagi dan 1 sachet malam sebelum tidur. Make sure makan masa perut kosong tau. Kenapa 7 hari? Ha, ini kerana dengan pengambilan LAMEEYS selama 7 hari berturut-turut secara consistent akan menampakkan hasil seawal 7 hari. Jeng jeng jeng, mesti korang nak tau betul ke tidak kan. Ok, secara jujur sis cakap selepas 7 hari memang takde la nampak ketara sangat perubahan cuma perasan la kulit rasa lebih lembap gitu jadi sis teruskan juga pengambilan 1 sachet sehari hingga ke kotak ke-2.


Oh ya, untuk pengetahuan korang kulit sis ni jenis kering dan tona kulit tak sekata. Walaupun mengenakan bedak dan foundation masih kelihatan kesan cela kat muka. Tapi selepas pengambilan kotak kedua baru la sis nampak perubahan yang agak ketara. Ya, betul kulit sis semakin lembap dan kesan cela dan bintik-bintik hitam dah semakin pudar. Paling seronok bila dah tak perlu nak tepek bedak tebal-tebal dah untuk cover kulit sis. Ni sis ada ambil gambar muka sis pada permulaan pengambilan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima dan gambar terkini sis (tanpa make-up ye).


Mungkin kulit sis belum sepenuhnya flawless seperti yang diidamkan tapi bagi sis ni adalah satu perubahan yang bagus. Ni yang buat sis jatuh cinta dengan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima. Ternyata produk LAMEEYS ni memang serasi dengan sis. Dah la sedap, banyak khasiat pula tu. Jadi kalau korang mencari produk kolagen untuk membantu kesihatan dan kecantikan, sis syorkan korang untuk cuba LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima kerana :

1️⃣ Mengandungi Peptida Kolagen
Kenapa Peptida Kolagen dan bukannya kolagen? Ini kerana Peptida Kolagen lebih CEKAP bertindak sebab, ia telah melalui proses hidrolisis (penguraian). So, molekulnya lebih halus dan rantai asid aminonya lebih pendek. Ini menjadikannya, secara biologi lebih bersedia diserap dengan cepat ke dalam aliran darah.

2️⃣ Kandungan Peptida Kolagen 6000mg
Pastu, tengok pula berapa kandungan Kolagen Peptida dalam paket tu? Pilih yang mengandungi 6000mg dan ke atas, kerana ia akan menentukan KEBERKESANAN Kolagen Peptida tu bekerja untuk kulit kita. Ya, kandungan Peptida Kolagen dalam LAMEEYS adalah 6000mg

3️⃣ Menggunakan teknologi termaju Korea
LAMEEYS dihasilkan melalui teknologi termaju Korea di mana penghasilan molekul adalah lebih kecil iaitu <1000 Dalton. Semakin kecil (nano) molekulnya, semakin pantas kadar serapan yang dibenarkan oleh kulit kita. Bermakna, kita akan dapat tengok resultnya lebih cepat!

4️⃣ Tambahan Peptida Sutera
LAMEEYS mengandungi formulasi tambahan peptida sutera sebagai agen pelembap kulit. Peptida sutera ni bertindak untuk mengunci air di dalam badan bagi mengelakkan kulit kekeringan.

5️⃣ Tambahan Ekstrak Buah Delima
LAMEEYS juga mengandungi formulasi tambahan Ekstrak Buah Delima sebagai agen antioksidan kulit. Selain tu buah delima ni memang kaya dengan vitamin C dan sangat bagus untuk elak kesan oksidatif dan radiasi UV yang membahayakan dan merosakkan kulit.

6️⃣ Tanpa bahan pengawet tambahan. Bebas warna tiruan
Tak perlu ragu-ragu dan risau. Kolagen Peptida tersebut mestilah diiktiraf selamat Halal dan bebas dari unsur memudaratkan seperti pengawet, pewarna atau perasa tiruan.


Berita baik, sekarang ada promosi tau sempena MERDEKA SALE tau. Serius korang kena grab peluang ni untuk dapatkan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima Buat Sis Jatuh Cinta. Lebih jimat, lebih berbaloi tau.

PROMOSI MERDEKA SALE

[“MERDEKA SALE” DI LAZADA]
Diskaun 31% secara automatik dari kedai yang mengambil bahagian untuk promo Merdeka Lazada
09/08/2021 – 16/09/2021
HARGA LEBIH JIMAT dengan DISKAUN 31% LAZADA*
Hanya RM82.80* sekotak (Harga Biasa: RM120)


[“MERDEKA SALE”DI SHOPEE]
01/08/2021 – 30/09/2021 – “Follow” kedai kami & nikmati Baucar Diskaun RM18*
17/08/2021 – 8/09/2021 – Gunakan Baucar Diskaun RM31* untuk pembelian 2 kotak


[ISTIMEWA “09.09” DI SHOPEE]
SAH pada 09/09/2021 sahaja – RM99* sekotak (Harga Biasa: RM120)


Untuk Info lanjut boleh layari :
#LAMEEYS #CollagenicWithPomegranate #beautythatsuniquelyyou



You Might Also Like

12 Comments

  1. This collagen drink looks like a good try. I'm sure it tasted good too, right. Thank you for sharing your review with me.

    ReplyDelete
  2. Di usia macam Rawlins, memang kena rajin ambil kolagen ini. Nampak kesan pada Dik Bee tu. Rawlins teringin pula nak sambar promo merdeka tu.

    ReplyDelete
  3. Bagus Lameeys ni. Selalu buat promo. Akak memang pengguna LAMEEYS Colla-genic. Nampak perbezaan sebelum dan selepas. Bukan setakat kulit aje cun. Sleep cycle pun semakin baik. Amalkan setiap hari tau Dikbee. 🥰

    ReplyDelete
  4. Wahh nampak perubahan kat muka dikbee tu. Saya pon suka kalau kolagen dlm pack camtu, senang bawak travel kan..

    ReplyDelete
  5. Nampakkk perubahannnn.. Wahhh makin cun melecun dikbee lepas ni

    ReplyDelete
  6. Wahhh nak cuba jugaklah , kalau nak tahu akak sekarang memang tengah rajin beli dan makan kolagen dalam bentuk sachet mudah bawa macam ni. Yang ni nampak sedap sebab dari buah delima. Yummm

    ReplyDelete
  7. menarik lah produk ni nampak berkesan lah dengan dikbee. tengah promo merdeka ni wajib grab ni! thanks for sharing

    ReplyDelete
  8. bagus produk ni . x pernah try lagi.. tapi formulasi dia cukup menyakinkan.. boleh cuba nanti

    ReplyDelete
  9. Apakah produk Lameeys ini hanya tersedia di Malaysia saja? Minuman kolagen baik sangat untuk kita para perempuan, khususnya yang sudah usia 25 tahun ke atas.

    packing lameeys ini, travel pack banget ya. Saya suka

    ReplyDelete
  10. Bagus juga ye produk ni.. nampak keberkesanan seawal penggunaan kotak ke-2... good choice la ni... kena grab since ada Merdeka promotion kan.. 31% banyak juga tue..

    ReplyDelete
  11. AM mmg suka consume supplement yg ada kolagen.. boleh cuba juga., nak nak harga tgh menarik sbb ada promo.. mesti grab nie..q

    ReplyDelete
  12. Nampak perubahan ya. nak kena cuba ni. sebab ini pertamakali tahu mengenai produk ni. terimakasih share sis :)

    ReplyDelete

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *

Like My Facebook Page

Follow My Social Media

Subscribe